English

عضو هیئت رئیسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس:

رفتار فرانسه بیانگر هراس از قدرت ایران در حوزه پهپادی است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون سیاست خارجی گفت: این رفتار خارج از عرف دیپلماتیک بوده و بیانگر هراس آنها از قدرت جمهوری اسلامی ایران در حوزه پهپادی است.

رفتار فرانسه بیانگر هراس از قدرت ایران در حوزه پهپادی است

به گزارش خبرگزاری موج، علی علیزاده در واکنش به اداعای وزارت خارجه فرانسه مبنی بر اینکه تهران به دلیل ارسال پهپاد به روسیه ناقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است، گفت: پاریس همواره سابقه شرارت های متعدد در  مسائل مربوط به کشورمان مانند مذاکرات هسته ای، اغتشاشات و غیره داشته است.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی پاریس در حوزه هسته ای نقش پلیس بد را ایفا کرد و در اغتشاشات نیز جاسوس هایشان دستگیر شدند؛ این مهم در حالیست که مسئولان آنها نیز نسبت به نقش آفرینی ایران در معادلات بین‌المللی فرافکنی می کند که موضوع نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت از سوی تهران مصداق این رفتار است.

وی با اشاره به اینکه در شورای امنیت برای فروش تسلیحات کشورمان زمان پیش بینی شده بود که این مهلت تمام شده است، ادامه داد: بنابراین کشورمان می تواند تسلیحات تولید شده خودش را به هر کشوری که خواهان آن است بفروشد.

علیزاده افزود: در این میان باید یادآور شد مسئولان کشورمان رسما اعلام کردند تجهیزاتی به روسیه داده نشده لذا مقامات فرانسوی نمی توانند انگشت اتهام به سمت ایران بگیرند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه این رفتار فرانسوی ها خارج از عرف دیپلماتیک بوده و بیانگر هراس آنها از قدرت جمهوری اسلامی ایران در حوزه پهپادی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه