English

دشمن را لحظه به لحظه رصد خواهیم کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر لزوم ایستادگی در مسیر انقلاب تأکید کرد و گفت: ‌ ما دشمن را رصد می‌کنیم و لحظه به لحظه آن را زیر نظر خواهیم داشت.

دشمن را لحظه به لحظه رصد خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدرضا نقدی امشب در افتتاحیه طرح یاوران ولایت کشور در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان بیان داشت: نسل چهارم انقلاب اسلامی با صلابت‌‌تر از نسل اول انقلاب، راه انقلاب را ادامه می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: نوجوانان و جوانان ما برای ولی‌امر خود نامه می‌نویسند که ما دست کمی از مهرداد عزیزاللهی نداریم و اذن می‌خواهند تا برای مقابله با دشمن تکفیری به سوریه بروند.

وی افزود: این مسائل برای دنیا پیام دارد که انقلاب اسلامی با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.

سردار نقدی با اشاره به قیام و ایستادگی مردم یمن زیر بمباران رژیم آل سعود و همچنین با اشاره به پیروزی‌های رزمندگان اسلام در سوریه تصریح کرد: امام(ره) فرمود اسلام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امروز جوانان و نوجوانان بسیجی با شهیدان تجدید میثاق می‌کنند، خاطرنشان کرد: این جمله امام است که تا بانک لااله‌الاالله و محمدرسول‌الله بر جهان طنین‌انداز نشود مبارزه هست و تا مبارزه هست ما نیز در صحنه هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: این میثاق ملت ما است و ما از مبارزه خسته نمی‌شویم؛ سراسر زندگی بشر صحنه مبارزه با ظالمان و مستکبران بوده و امروز هم این مبارزه ادامه دارد.

وی افزود: ما سرافراز به این هستیم که حق‌طلب و آزادی‌خواه هستیم و زیر بار ظلم نمی‌رویم و این درسی بوده که قرآن به ما داده است.

سردار نقدی با اشاره به شاخص‌های انقلاب‌گری از دید رهبر انقلاب تأکید کرد: رهبری می‌خواهند ما انقلابی بمانیم و ما پاسخ لبیک یا خامنه‌ای در مقابل درخواست ایشان سر خواهیم داد.

وی همت بلند و توجه به آرمان‌ها را از دیگر شاخص‌های انقلابی‌گری از دید رهبر انقلاب عنوان کرد و افزود: ملت ایران آرمان‌ها را زنده نگه خواهد داشت و به آرمان‌های بلند مانند حاکمیت عدل و تحقق ولایت الهی بر کره خاکی فکر می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر لزوم حفظ ارزش‌ها بیان داشت: رأس همه ارزش‌ها اطاعت از ولایت است و ما این ارزش‌ها را پاس می‌داریم.

سردار نقدی با بیان اینکه نسبت به دشمن باید حساسیت داشت، گفت: حق و عدالت دشمن دارد، بنابراین نسبت به این مسائل باید حساس باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما دشمن را رصد می‌کنیم و لحظه به لحظه آن را زیر نظر داریم، افزود: این وعده الهی است که «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» قطعاً محقق خواهد شد.

سردار نقدی با تأکید بر لزوم ایستادگی در مسیر انقلاب خاطرنشان کرد: اگر بی‌تقوایی کنیم و از راه خدا دور شویم و به ابتذال و فساد روی آوریم جایی برای نزول برکت‌های الهی نخواهد بود.

وی افزود: امروز در آغاز دوره آموزشی با ۱۰۵ هزار دانش‌آموز بسیجی کشور عهد می‌بندیم به این اصول پایبند بمانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شهدای مدافع حرم تصریح کرد: شهدای مدافع حرم حجت و اثبات صداقت ما هستند که در راه انقلاب شعار نمی‌دهیم و در این مسیر مردانه ایستاده‌ایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه