English

سرهنگ علی ملک مطرح کرد:

قدرت پدافند هوایی از کارکنان با انگیزه و تجهیزات بومی نشأت می گیرد

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور گفت: نمود خودباوری ملی در پدافند هوایی تجلی داشته و امروز قدرت پدافند هوایی از کارکنان با انگیزه و تجهیزات بومی نشأت می گیرد.

قدرت پدافند هوایی از کارکنان با انگیزه و تجهیزات بومی نشأت می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ارتش،  سرهنگ علی ملک فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور در جمع کارکنان گروه  پدافند هوایی بندر ماهشهر گفت: از برکات انقلاب اسلامی ایران خودباوری و تکیه بر توان متخصصان کشور است، در طول سال های پس از انقلاب، هرجا که مسئولان به آرمان ها و ارزش ها پایبند و وفادار بوده اند و بر توان داخل اعتماد کرده اند نتایج پربار حاصل شده است.

وی ادامه داد: نمود این خودباوری در پدافند هوایی تجلی داشته و امروز قدرت پدافند هوایی از کارکنان با انگیزه و تجهیزات بومی نشأت می گیرد.

سرهنگ ملک، بهبود و ارتقای بهره وری را مستلزم کوشش و تلاش برنامه ریزی شده همه جانبه از سوی مسئولان ذیربط دانست و افزود: همه ما مسئولیم با برنامه ریزی و ارائه راهکار مناسب در راه دفاع از کشور دشمنان را ناکام کرده و اجازه ندهیم به اهداف شومشان برسند.

وی تاکید کرد: کار موثر، تلاش مضاعف می خواهد و قطعا با ساده انگاری هیچ کار موثری انجام نخواهد شد و روحیه ی جهادی، انقلابی و پرتحرک، کار را پیش خواهد برد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب با بیان اینکه فرصت خدمت صادقانه در مسئولیت هایی که به یک شخص سپرده می شود بسیار کم است گفت: باید تلاش کنیم در این مدت محدود، مسئولیت سپرده شده را به نحو احسن انجام داده و بدین وسیله رضایت خداوند متعال را به دست آوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه