English

دشمن جرأت نزدیکی به مرزهای ایران را ندارد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه بوق و کرنای دشمن به درد خودش می‌خورد، گفت: اکنون می‌بینیم دشمن با همه توان نظامی در منطقه زمین‌گیر شده و جرات نمی‌کند به مرزهای ایران نزدیک شود.

دشمن جرأت نزدیکی به مرزهای ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی صبح امروز در مراسم محفل نورانی انس با قرآن کریم با محوریت تکریم و تجلیل از مقام شامخ سرباز، با بیان اینکه چنین محافلی تفاوت‌های عمده‌ای با محافل دیگر نقاط دنیا علی‌الخصوص با کشورهای استکباری دارد، اظهار داشت: سربازان ما فرماندهان خود را به عنوان پدران معنوی تلقی می‌کنند و این پدران معنوی همچون برادر و پدر و فرزند، این عزیزان را نصیحت می‌کنند که برای ورزیدگی جسم و روح آن‌ها است.

وی با بیان اینکه سربازان ما با سربازان کشورهای اروپایی و آمریکایی که برای قتل و خونریزی دوره می‌بینند، تفاوت دارند افزود: سربازی که وارد نیروهای پدافند جمهوری اسلامی ایران می‌شود فقط برای حفظ و حراست از دین مبین اسلام تلاش می‌کند و این تنها به دلیل این بوده که ولایی فکر می‌کند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: جوانان و سربازان سلحشور این مرز و بوم میراث‌دار خون شهدا هستند، چرا که امروز مشاهده می‌کنیم برخی از مدافعان حرم هم سن سربازان ما هستند و حتی برخی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس شاید ۴ یا ۵ سالشان بود، این نشان دهنده این است که این مساله در رگ و ریشه و خون جوانان دمیده شده و ولایی هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیای ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تأکید بر اینکه از کمک‌ها و همدلی‌های سربازان و نیروهای پایور اتفاقی می‌افتد که به‌هیچ‌عنوان دشمن حتی نمی‌تواند نگاه چپ به سربازان ما بکند، گفت: بوق و کرنای استکبار به درد خودش می‌خورد.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم دشمن با همه توان نظامی در خلیج‌فارس زمین‌گیر شده و در یک‌طرف دیگر در عراق و سوریه مغلوب شده و به‌طورکلی استکبار با همه توان نظامی‌اش در افغانستان، سوریه و لبنان زمین‌گیر شده و جرات نمی‌کند به مرزهای کشور جمهوری اسلامی ایران نزدیک شود و این به خاطر این است که سربازان ما به معنای تمام و کمال ولایی هستند.

در این نشست که با حضور پدران سربازان حاضر در پدافندغیرعامل شمال‌غرب کشور و مقامات بلندپایه لشکری و کشوری استان برگزار شد، در خاتمه در حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیای ارتش جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از کارکنان وظیفه و پایور مورد تجلیل قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه