English

روحانی در گفتگو با وزیر دفاع؛

باید راهبرد‌هایی که موجب امنیت پایدار در منطقه می‌شود را با دقت دنبال کنیم

رئیس جمهور تاکید کرد: باید با حفظ هوشیاری و حضور مقتدرانه در منطقه، راهبرد‌هایی که موجب تامین و توسعه ثبات و امنیت پایدار در منطقه می‌شود را با دقت دنبال کنیم.

باید راهبرد‌هایی که موجب امنیت پایدار در منطقه می‌شود را با دقت دنبال کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور روز جمعه در گفتگو با امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، با اشاره به موفقیت اخیر پرتاب ماهواره دفاعی «نور» به فضا، اظهار کرد: این موفقیت نشان می‌دهد که تقویت بخش هوا وفضا در کشور و نیرو‌های مسلح گامی دقیق و موثر بوده و باید بیش از پیش در راستای توسعه آن اهتمام داشته و تلاش کنیم.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به برخی تحرکات بیگانگان در منطقه، تاکید کرد: باید با حفظ هوشیاری و حضور مقتدرانه در منطقه، راهبرد‌هایی که موجب تامین و توسعه ثبات و امنیت پایدار در منطقه می‌شود را با دقت دنبال کنیم.

امیر سرتیپ حاتمی نیز در این گفت‌وگو با تقدیر از حمایت‌ها و توجه رئیس جمهور نسبت به متخصصان و جوانان فعال در عرصه تولید دستاورد‌های دفاعی کشور، بر اهتمام و جدیت در راستای توسعه توانمندی‌ها و دستاورد‌های دفاعی تاکید کرد.

* وزارت دفاع و نیرو‌های مسلح کشور تا رفع کامل کرونا با همه توان در کنار دولت و مردم است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح همچنین با ارائه گزارشی از روند اقدامات و فعالیت‌های انجام شده از سوی نیرو‌های مسلح در راستای همراهی و همکاری با سایر بخش‌ها در مسیر مقابله با کرونا در کشور و تامین نیازمندی‌های بهداشتی و درمانی در این زمینه، اظهار کرد: وزارت دفاع و نیرو‌های مسلح کشور تا رفع کامل این بیماری با همه توان در کنار دولت و مردم خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه