English

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

سرنگونی پهپاد آمریکایی بیانگر اقتدار فوق العاده ایران بود

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت:سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط نیرو‌های سپاه پاسداران نقطه عطفی در فروریختن هیمنه آمریکا و بیانگر اقتدار فوق العاده جمهوری اسلامی ایران بود.

سرنگونی پهپاد آمریکایی بیانگر اقتدار فوق العاده ایران بود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‎الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در افتتاحیه سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان نیرو‌های مسلح به تشریح رابطه قرآن با رهبری دینی پرداخت و گفت: قرآن، رهبری و قانون منشور حیات بشر است و رهبری محور اجرایی و عملیاتی کردن و ساماندهی محتوای قرآن و اجرای منشور الهی برای بشریت است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: بعثت انبیاء الهی از حضرت آدم تا آخرین پیام‌آور الهی حضرت محمد مصطفی (ص) و معجزه کریم آن حضرت، زمینه پایه‌گذاری بزرگترین تمدن بشری در شبه جزیره عربستان را فراهم آورد.

حجت‎الاسلام سعیدی با طرح این سوال که بین قرآن و رهبری چه نسبتی وجود دارد، گفت: یک پیوستگی تام و تمام بین قرآن و رهبری وجود دارد و این دو رکن اساسی برای تأمین نیاز‌های بشر هستند که تحقق آن نیازمند یک مدیریت کامل، برتر و مطلوب و از طرفی مستلزم قانونی جامع، کامل و مطلوب است.

این مقام مسئول با بیان اینکه «رهبری و قرآن» و «رهبری و قانون انقلابی» دو رکن تکامل بخش بشر هستند، خاطرنشان کرد: رهبری مطلوب برای تحقق و استمرار قرآن در جامعه پیش‌بینی شده و آیات شریف قرآن کریم در مورد جانشینی انبیاء و اولیاء الهی مبین این واقعیت است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با طرح این سوال که رابطه قرآن با رهبری چیست؟ ادامه داد: پیامبر اعظم (ص) در آخرین و مهم‌ترین وصیت خود بر توسل به قرآن و عترت تأکید داشتند و باید بدانید این دو از همه جدایی‌ناپذیرند و اگر تکامل و سعادت را می‌خواهیم، باید به قرآن و عترت متوسل شویم.

وی با تأکید بر اینکه با تمسک به آیات قرآنی باید در برابر جبهه استکبار ایستاد، مطرح کرد: خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام دینی و اسلامی در جامعه ما، قرآن به حیات خود بازگشت و نهضت گرایش به قرآن کریم پویا شد.

حجت الاسلام سعیدی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و این نظام متکی به قرآن است و اگر امروز شاهد عزت و اقتدار کشور هستیم به برکت قرآن است، انقلاب اسلامی بود که اسلام را مطرح کرد تا آنجا که شاهد گسترش دین مبین اسلام هستیم.

*عزت و اقتدار کشور در گرو پیوند با قرآن کریم است

وی با تأکید بر اینکه عزت و اقتدار کشور در گرو پیوند با قرآن کریم است، ادامه داد: در طول ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی شاهد معجزات فراوانی بودیم تا آنجا که توسل به قرآن و عترت برای نظام اسلامی همواره عزت آفرین بوده است.

این مقام مسئول به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این حرکت شجاعانه و دلاورانه نقطه عطفی در فروریختن هیمنه آمریکا و بیانگر اقتدار فوق العاده جمهوری اسلامی ایران بود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اضافه کرد: این حرکت شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستاورد‌های بسیاری داشت به طوری که تأثیر شگرفی بر روحیه جبهه مقاومت گذاشت و از طرفی باعث ارتقاء جایگاه نظام اسلامی شد.

*دشمن به قدرت موشکی ما پی برده است

وی خاطرنشان کرد: دشمن به قدرت موشکی ما پی برده است، اما با این حرکت سپاه پاسداران متوجه عظمت قدرت دفاع پدافندی جمهوری اسلامی ایران نیز شد، به طوری که استکبار و دشمنان نظام اسلامی از این اقدام قدرتمند سپاه پاسداران شگفت‌زده شدند.

*سرنگونی پهپاد آمریکایی بیانگر قدرت عظیم جمهوری اسلامی ایران است

حجت الاسلام سعیدی با تأکید بر اینکه سرنگونی پهپاد آمریکایی بیانگر قدرت عظیم جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اگر سه عنصر «ایمان، صبر و بصیرت» در نیرو‌های مسلح ما مضاعف شود به دستاورد‌های عظیمی می‌رسیم؛ البته باید بگویم که امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در مکتب قرآن و ولایت تربیت و پرورش می‌یابند و قدرت عظیمی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه