English

عده‌ای عادت به مدیریت اشرافی در کشور دارند / رونمایی از امتیازات ویژه مدیران!

برخی از وام‌های کلان در ارگان‌هایی چون صندوق ملی توسعه، بیمه و بانک‌ها پرداخت می‌شود و جالب این است که برخی مدیران به دلیل روحیه اشرافی، دریافت وام‌های کلان را حق مسلم خود می‌داند که این مساله جای تعجب دارد.

علیرضا سلیمی در گفتگو با فاطمه باقری خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به ارائه وام‌های میلیونی به مدیرانی که حقوقی‌های نجومی دریافت می‌کنند، گفت: عده‌ای عادت به مدیریت اشرافی در کشور دارند و برخی مدیران بیت‌المال را ملک خود می‌پندارند و به دست‌اندازی به بیت‌المال خو گرفته‌اند و بخشی از دست‌اندازی‌شان دریافت حقوق‌های نجومی است و در بخش دیگر وام‌های ‌کلان میلیونی با سودهای پایین دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: برخی از وام‌های کلان در ارگان‌هایی چون صندوق ملی توسعه، بیمه و بانک‌ها پرداخت می‌شود و جالب این است که برخی مدیران به دلیل روحیه اشرافی، دریافت وام‌های کلان را حق مسلم خود می‌داند که این مساله جای تعجب دارد.

نماینده محلات در مجلس امتیازات دیگر مدیران را برشمرد و اظهار داشت: برخی مدیران به علاوه وام‌های کلان، سلسله امتیازاتی را برای خود قائل می‌شوند که این امتیازات شامل امتیاز اوقات فراغت، امتیاز شب عید، امتیاز میلاد معصومین، امتیاز روز پدر، امتیاز روز مادر و امتیاز حق اوقات فراغت فرزندان است و این درحالیست‌که به هیچ وجه مشخص نیست که این امتیازات بر اساس چه ساز و کاری تعیین می‌شود.

سلیمی در پایان تاکید کرد: مسئولین ذیربط باید با همه موارد از جمله فیش‌های نجومی بالا و همچنین تسهیلات و امتیازات ویژه به برخی مدیران برخورد کند، در حال حاضر شفافیت در موضوع پرداختی به مدیران امری ضروری است که نباید مغفول بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه