English

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ تاکید کرد؛

تلاش دشمن برای انحراف جنبش دانشجویی در ایران

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: امروز تلاش دشمن بر این است که جنبش دانشجویی را به انحراف بکشاند و دانشجوی انقلابی و ضداشرافی‌ ما را به دانشجویی منفعل تبدیل کند.

تلاش دشمن برای انحراف جنبش دانشجویی در ایران

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد رضا یزدی عصر امروز در در یادواره شهید مدافع امنیت محمدحسین حدادیان در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت: در طول این سال‌ها تمام تلاش دشمن این بوده که به جوانان ما آدرس غلط بدهد، تمام سعی دشمن این است که بگوید در ایران چراغ علم و فرهنگ خاموش شده است.

محمد رضا یزدی ادامه داد: در دوران ۸ سال دفاع مقدس، دشمنان ما متوجه شدند که توان و پتانسیل اسلام و به خصوص شیعه و ولایت فقیه، تا چه اندازه زیاد است.

وی افزود: دشمنان امید داشتند که با شبیخون و ناتوی فرهنگی، جوانان ما را از داشته‌های مذهبی و فرهنگی خود جدا کنند و برای این کار تلاش‌ها و هزینه های زیادی انجام دادند که البته در بعضی جاها هم کارهایی را به پیش بردند.

سردار یزدی با اشاره به تلاش های مختلف دشمن برای آسیب به جوانان گفت: آن روز که موبایل‌ها و فضای مجازی نبود، دشمنان سی‌دی های مبتذل را به صورت مجانی و گونی گونی از مرزهای شرقی وارد کشور ما می کردند تا جوانان ما را منفعل کنند؛ همچنین از مرزهای شمال‌غرب نیز مواد مخدر وارد کشور می کردند تا جوانان ما را منفعل کنند.

وی ادامه داد: در طول این سال‌ها تمام تلاش دشمن این بوده که به جوانان ما آدرس غلط بدهد، تمام سعی دشمن این است که بگوید در کشور ما چراغ علم و فرهنگ خاموش شده است.

فرمانده سپاه تهران گفت: امروز تلاش دشمن بر این است که جنبش دانشجویی را به انحراف بکشاند و دانشجوی انقلابی و ضداشرافی‌ ما را به دانشجویی منفعل تبدیل کند.

وی در ادامه به توطئه های آمریکا در عراق و سوریه و تشکیل داعش، اشاره کرد و گفت: دشمن به دست خود مسیری را ایجاد کرده که بسیج جهان اسلام شکل بگیرد. آنها با ورود خود به سوریه و به بهانه کمک به مردم این کشور، سوریه را ویران کردند و از آنجا خواست به سمت ایران و عراق و سایر کشورها بیاید اما این حرکت آنها توسط نسلی که دشمن فکر می‌کرد از راه شهدا دور شده‌اند، متوقف شد.

سردار یزدی تصریح کرد: جبهه مقاومت در سال‌های اخیر آنچنان سیلی محکمی به گوش آمریکا نواخته که زنگ آن سیلی هنوز آمریکایی‌ها را می‌لرزاند.

وی به نقش آمریکا در ناآرامی های سال گذشته در برخی شهرها اشاره کرد و گفت: اوایل زمستان سال گذشته، منافقین، پول‌های نفتی مرتجعین عرب، نقشه‌های صهیونیستی و آمریکایی و تلاش‌های خودفروختگان داخلی، سبب شد که دشمن تحرکاتی را در کشور انجام دهد؛ آنها می‌خواستند تهران را مثل دمشق و صنعا و کابل و بغداد، نا امن و دستخوش حوادث خونین کنند اما فرزندان ما این نقشه‌های دشمنان را خوب شناختند و با آنها مقابله کردند.

وی به دستگیری تفنگداران دریایی ارتش آمریکا در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: در سال ۹۵ چند پاسدار ما با دو قایق کوچک، ۱۰ تفنگدار نظامی آمریکایی را که در دو ناوچه بودند، در نزدیکی جزیره فارسی توقیف کردند. ناوچه‌های آنها میلیون‌ها دلار ارزش داشت و هزاران دلار ارزش سلاح‌های آن نظامیان بود ولی بچه های ما با یک کلاشینکف ساده آنها را دستگیر کردند.

وی افزود: دشمن می‌خواست تهران را به آشوب بکشد ولی تفکر حججی‌ها در سایر جوانان این مرز و بوم و امثال محمدحسین حدادیان متبلور شد و جلوی این نقشه شوم گرفته شد.

ماجرای حضور اراذل و اوباش در خیابان پاسداران

فرمانده سپاه تهران اظهارداشت: سال گذشته عده‌ای از اراذل و اوباش در یک شب و در خیابان پاسداران تهران، سعی کردند شهر را به آشوب بکشانند، ولی فرزندان دلیر و معتقد ایران اسلامی با از خودگذشتگی و ایثار خود، جلوی این تحرکات آشوبگرانه را گرفتند

وی ادامه داد: این اراذل و اوباش به هیچکس رحم نمی‌کردند و برای آنها تفاوت نمی‌کرد کدام سلیقه را کتک می‌زنند. فرزندان ایران اسلامی آن شب با از خودگذشتگی و ایثار خود کاری کردند که دشمنان متوجه شوند اگر امروز ما همت ها، باکری‌ها ، متوسلیان ها و شهدای دفاع مقدس را نداریم، حججی‌ها و حدادیان‌ها را داریم.

سردار یزدی در پایان تاکید کرد: شهدای امنیت شرایطی را فراهم می‌کنند که مردم کشور ما بدون کوچکترین دغدغه امنیتی در جامعه حضور داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه