English

مدیرعامل خبرگزاری موج:

باید با خاطیان حادثه تروریستی اهواز برخورد قاطع صورت گیرد

مدیرعامل خبرگزاری موج در مراسم تجلیل از سرباز فداکار ارتش گفت: باید با خاطیان حادثه تروریستی اهواز برخورد قاطع صورت گیرد.

باید با خاطیان حادثه تروریستی اهواز برخورد قاطع صورت گیرد

محمودرضا امینی در جلسه تجلیل از مجتبی محمدی سرباز فداکار ارتش که توسط خبرگزاری موج برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: به عنوان فردی که سال ها در حوزه رسانه فعال بوده و از مسائل اطلاعاتی و امنیتی با خبر است، کار سرباز فداکار ارتش در کمک به مجروحان و نجات جان افراد در حین حادثه تروریستی اهواز را بسیار ارزشمند و قابل تقدیر می دانم.

وی خطاب به مجتبی محمدی سرباز فداکار ارتش گفت: گاهی اتفاقاتی در جامعه رقم می خورد که یک نیاز از جامعه را مرتفع می کند. بحث رشادت شما و صحنه ای که خلق کردید، نشان می دهد نیاز جامعه به حضور ایثارگرانه سیستم نظامی و انتظامی بسیار زیاد است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: کاری را انجام دادید که از نظر نظامی وظیفه و از نظر انسانی، اقدامی برگرفته از وجدان شما بود. اما چرا حرکت شجاعانه یک سرباز اینقدر در جامعه بازتاب مثبت داشت و همه از آن تعریف کرده و حتی عده ای به آن افتخار می کنند؟

نظر امینی درباره باید با خاطیان حادثه تروریستی اهواز برخورد قاطع صورت گیرد

امینی افزود: علت این است که جامعه نیاز به حضور و بروز ایثارگرانه قشر نظامی و انتظامی دارد و شما تبدیل به یک نماد در جامعه شدید. حجم استقبال مردم از اقدام شما نشان می دهد که جامعه نیاز دارد تا نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و عملیاتی همواره حضور جدی و ایثارگرانه داشته و در معرکه های مهم ایثارگرانه وارد میدان شوند.

وی گفت: از این جهت اقدام آقای مجتبی محمدی سرباز فداکار ارتش قابل تقدیر است و ما نیز به عنوان یک رسانه فعال و یک ایرانی بر خود لازم دانستیم که هر چند کوچک، از شما تجلیل کنیم.

مدیرعامل خبرگزاری موج متذکر شد: اما حادثه تروریستی اهواز ابعاد دیگری نیز دارد. به طور قطع این حادثه پرسش هایی در میان مردم ایجاد کرده است که باید به آن پاسخ داد. شما زحمت کشیدید و ایثار کردید، اما حادثه فوق نشان می دهد در حوزه کنترل حفاظتی و برنامه ریزی، حفاظت مراسم کاملا بی توجه، بی برنامه و غیر حرفه ای بوده است.

امینی گفت: بنابراین همزمان با تقدیر و تجلیل و سپاس بی پایان از شما سرباز فداکار که به مسوولیت خود عمل کردید، انتظار مردم این است که به خوبی و به سرعت موضوع پیگیری و مشخص گردد چه کسی کوتاهی کرده، چه نوع کوتاهی صورت گرفته، کسی که کوتاهی کرده مواخذه شده و به صورتی اقدام گردد که اگر خلع هایی داریم، خلع ها برطرف شود.

نظر امینی درباره باید با خاطیان حادثه تروریستی اهواز برخورد قاطع صورت گیرد

وی تاکید کرد: هیچ معنی ندارد که یک رژه بزرگ برگزار شود، اما هیچ کس مسوولیت اتفاقات آن را بر عهده نگیرد. وقتی می بینیم چند تیر شلیک می شود و ابتدا کسی باور نمی کند حمله تروریستی است، نشان می دهد که در برنامه ریزی رژه خلع داریم. این خلع باید پیگیری، برطرف و با متخلفان برخورد قاطع صورت گیرد.

این تحلیگر مسائل سیاسی گفت: مسوولان اطلاعاتی و امنیتی کشور باید موشکافانه موضوع را بررسی و با متخلفان برخورد کنند. چنانچه نفوذی هم در مسیر اتفاق افتاده که بعید نیست، راه های نفوذ را بررسی و آن را ضمن برخورد با نفوذی ها، ببندند.

امینی گفت: البته گلایه ما از ساختار اطلاعاتی و نظامی و انتظامی کشور، هیچ خلل و بهانه ای برای تقدیر از سرباز فداکار ارتش و دیگران که در این حادثه شوم فداکاری و ایثار کردند، ایجاد نمی کند. زیرا در عمل الگویی برای دیگر جوانان ما شدید و مسوولان ارتش نیز باید به خوبی از شما تقدیر کنند.

نظر امینی درباره باید با خاطیان حادثه تروریستی اهواز برخورد قاطع صورت گیرد

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه