English

سرلشکر باقری انتصاب سرتیپ نصیرزاده را تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب امیر سرتیپ نصیرزاده به سمت فرماندهی نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت.

سرلشکر باقری انتصاب سرتیپ نصیرزاده را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج، در پی انتصاب امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» به سمت فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز سه شنبه 30 مرداد در پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت.  

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

با سلام و تحیات؛

حسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که نشانگر تعهد، شایستگی و قابلیت های آن برادر عزیز است را تبریک عرض می نمایم.

رجاء واثق دارم، تجارب ارزنده و توانمندی های مدیریتی و تخصصی شما طی سالیان خدمت و نقش آفرینی در نیروی هوایی آجا پشتوانه ارزشمند و مطمئنی در پیگیری و تحقق منویات و انتظارات معظم له در عرصه های مختلف ماموریتی با چابک سازی نیروی انسانی و تجهیزات، اهتمام به ‌نهضت قطعه سازی، روزآمد نگه داشتن آموزش، ارتقای توان و آمادگی رزم، تعالی معنوی و بصیرتی و توجه به نیازهای معیشتی کارکنان و ... ساخت نیروی هوایی تراز نظام و انقلاب اسلامی در تعامل اثر بخش و هم افزا با سایر اجزای آجا و نیروهای مسلح، محسوب می شود که به فضل الهی با هوشمندی و همت جهادی و انقلابی تبلور خواهد یافت.

موفقیت و سربلندی آن فرمانده خردمند و ولایی در این مسیر خطیر، تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از نایب برحقش مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیرهای مسلح»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه