English

غلامی در حاشیه جلسه دولت؛

رئیس جمهور وارد موضوع دانشجویان بازداشتی شود

وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری آخرین پی‌گیرهای این وازرتخانه درباره تعدیل حکم دانشجویان بازداشتی را تشریح کرد.

رئیس جمهور وارد موضوع دانشجویان بازداشتی شود

به گزارش خبرگزاری موج، منصور غلامی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه 27 تیر ماه و در حاشیه جلسه هیات دولت، در جمع خبرنگاران  در پاسخ به سوالی درباره احکام دانشجویان بازداشتی و پیگیری وزارت علوم اظهار کرد: کمیته‌ای در وزارت علوم تشکیل شده و همکارمان هم از طریق دانشگاه ها و هم از طریق ستاد این موضوع را پیگیری می‌کنند و صحبت هایی هم شده و خود من هم صحبت هایی انجام دادم و امیدوارم که مسئولان امر با نگاه محبت آمیزتری به موضوع توجه کنند.

شرایطی که دانشجویان در آن قرار گرفته اند برطرف می شود

وی با اشاره به نامه هایی که به رئیس جمهور درباره بازداشت دانشجویان نوشته بود، گفت: در این نامه ها درخواست مان این بوده همه کسانی که می توانند تاثیر بگذارند از جمله خود رئیس جمهور وارد این موضوع بشوند تا ان‌شاءالله شرایطی که دانشجویان در آن قرار گرفته اند برطرف شود. غلامی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال آزادی دانشجویان تا مهر ماه گفت: خواهش مان از قوه قضاییه این است که در برخوردهایی که ما می بینیم تعدیل کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی مدارک کسانی که در خارج از کشور تحصیل کردند، گفت: اگر قبل از رفتن به خارج از کشور برای تحصیل، مراجعه کنند و لیست دانشگاه های معتبر را بگیرند قطعا با مشکلی مواجه نخواهند شد. وی افزود: گاهی بدون توجه به این موضوع، افراد از طریق تبلیغاتی که بعضی از نهادها و موسساتی که برای همین منظور دارند خودشان بدون مجوز خاصی فعالیت‌ می‌کنند، می روند و بعد به عواقبش گرفتار می شوند.

وزیر علوم تاکید کرد: اگر کسی از این موسسات شکایت کند قابل رسیدگی است اما ما بخش خاصی نداریم که این موضوع را پیگیری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه