English

سردار غیب پرور در گفتگو با موج:

دولتمردان باید حواسشان باشد که اروپا دوباره ما را سرگرم نکند

سردار غیب پرور گفت: اروپا در گذشته نشان داده است که قابل اعتماد نیست و دولتمردان باید حواسشان باشد که دوباره اروپا ما را سرگرم نکنند و کلاه گشادی بر سر ما نگذارند.

دولتمردان باید حواسشان باشد که اروپا دوباره ما را سرگرم نکند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج, سردار غلامحسین غیب پرور در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: اتفاقی که امسال افتاده و تفاوتی که روز قدس امسال با قبل دارد این است که از طرفی ما وارد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی می شویم یعنی بعد چهل سال ملت ایران کماکان روی آرمان هایشان ایستاده اند و این مهم است. 

وی افزود: نکته دوم آنکه از دشمنی های امریکا و رژیم اشغالگر قدس نه تنها کم نشده که افزایش یافته اما علی رغم این فشاره مردم در ماه مبارک رمضان با این حدت و شدت در روز قدس حضور یافتند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: با وجود تبلیغاتی که دشمن می کند و مشکلات داخلی ایران را بزرگ نمایی می کند اما مردم آمدند. انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس هم باعث شد مردم بیشتر برانگیخته شوند. نه تنها مردم ایران بلکه در تمام عالم, مردم آزاده به ویژه مسلمانان از عملکرد آمریکا عصبی هستند. 

سردار غیب پرور خاطر نشان کرد: راجع به خود رژیم صهیونیستی که ما آن را جعلی و غیرقانونی می دانیم و آرمان بلند همه ما هم محو این رژیم است. 

وی در خصوص آغاز فعالیت های هسته ای در چارچوب رهبری به دستور مقام معظم رهبری اظهار داشت: همانطور که حضرت آقا فرمودند ما نسبت به اروپایی اعتماد نداریم. اروپایی ها در گذشته نشان دادند قابل اعتماد و اتکا نیستند. امیدوارم دولتمردان توجه داشته باشند که ما به کجا می توانیم اعتماد کنیم و با چه کسانی دوباره حرف می زنیم. نکند که دوباره ما را سرگرم کنند و دوباره کلاه گشادی سر ما بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه