English

نماینده مردم شوش:

مصرف کالای ایرانی عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم شوش درمجلس شورای اسلامی گفت:حمایت از کالای داخلی یعنی جلوگیری از ورود کالای مشابه خارجی به کشورمان است.

مصرف کالای ایرانی عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری موج، سید راضی نوری درخصوص شعار امسال که حمایت از کالای ایرانی است افزود: اگر بخواهیم چهارچوب اقتصاد مقاومتی را عملیاتی بکنیم باید کالای ایرانی را مصرف کنیم.
وی گفت: کشورهای غربی به خاطر اینکه دیگر کشورها را به خود وابسته کنند، فرهنگ مصرف را تبلیغ و آن را در جوامع دیگر نهادینه می کنند.
وی افزود: برای اینکه بتوانیم اقتصاد مقاومتی را به تمام معنا پیاده کنیم باید تولید داخلی را بالاببریم و مردم نیز کالای داخلی را مصرف کنند و این امر باعث اشتغال و رونق تولید در جامعه می شود.
راضی ادامه داد:از مجموعه تولیدکنندگان نیز انتظار داریم کیفیت کالا را بالا ببرند که بتوانند حداقل رقابت را با کالای خارجی داشته باشند.
وی همچنین با بیان اینکه باید جلوی قاچاق و ورود کالاهای خارجی گرفته شود افزود:از دولت انتظار داریم به صورت جدی جلوی ورود قاچاق را بگیرد.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با بالابردن کیفیت کالای داخلی شعار امسال رهبر معظم انقلاب را عملیاتی و به عنوان یک تکلیف شرعی و میهنی مد نظر خود قرار دهیم.
وی با تاکید بر توجه بیشتر به کیفیت کالای تولیدی از سوی تولید کنندگان افزود: مصرف کالای ایرانی می تواند موجب افزایش هر چه بیشتر تولید و اشتغال شود و مسایل و مشکلاتی از جمله بیکاری و ناهنجاری ها را در جامعه کم کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه