English

سردار جزایری:

جامعه جهانی از مردم آمریکا حمایت کند

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به تظاهرات مردم آمریکا علیه هیات حاکمه آن کشور اظهار داشت: جامعه جهانی باید از مردم آمریکا در تظاهرات و مقابله با دولت‌های شرور این کشور حمایت همه جانبه به عمل آورد.

جامعه جهانی از مردم آمریکا حمایت کند

به گزارش خبرگزاری موج، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به تظاهرات مردم آمریکا علیه هیات حاکمه آن کشور اظهار داشت: جامعه جهانی باید از مردم آمریکا در تظاهرات و مقابله با دولت‌های شرور این کشور حمایت همه جانبه به عمل آورد.

سردار سرتیپ «سیدمسعود جزایری» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به تظاهرات مردم آمریکا علیه هیات حاکمه آن کشور اظهار داشت: جامعه جهانی باید از مردم آمریکا در تظاهرات و مقابله با دولت‌های شرور این کشور حمایت همه جانبه به عمل آورده و اجازه ندهد بیش از این، مردم آمریکا و سایر کشورها تحت سیاست‌های شیطانی حاکمان این کشور دچار لطمه و مصائب روحی و جسمی بشوند.

جامعه جهانی

جامعه آمریکا جزو حامیان جمهوری اسلامی ایران هستند 

وی افزود: با وجود همه سدهایی که حاکمان آمریکا در برابر پیام انقلاب اسلامی ایجاد کرده‌اند، بخشی از جامعه آمریکا جزو حامیان جمهوری اسلامی ایران هستند و از دولت این کشور می‌خواهند به تجاوزگری‌های خود خاتمه بدهد.

سردار جزایری در پایان تاکید کرد: ادامه و تشدید ناآرامی‌ها در آمریکا به حاکمان این کشور دیکته خواهد کرد که بیش از این در امور داخلی سایر کشورها دخالت نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه