English

سردار سلامی:

جغرافیای تکفیر از بین رفته است، اما تفکر تکفیر پابرجاست

جانشین فرمانده سپاه گفت: امروز جغرافیای تکفیر از بین رفته است، اما تفکر تکفیر پابرجاست و با توجه به سیاست‌های دشمنان ممکن است این گروهک مناطق دیگری از جهان را در آینده به آشوب بکشد.

جغرافیای تکفیر از بین رفته است، اما تفکر تکفیر پابرجاست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از صداوسیما، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم جشن پیروزی و مقاومت در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، گفت: آنچه امروز در سایه تحولات منطقه رخ داده است باعث شده تا دشمنان طعم تلخ شکست را برابر جوانان مومن بچشند و در مقابل نیز این جوانان انقلابی و پرشور فرهنگ مواجهه و پیروزی برابر دشمنان را آموختند.

وی با اشاره به پیش‌بینی جامعه‌شناسان غربی درخصوص گسترش اسلام در اروپا، گفت: دشمن تلاش داشت برای متوقف کردن این حرکت با ایجاد و تقویت گروه‌های تکفیری چهره‌ای مخدوش و نفرت‌انگیز از اسلام به جهان معرفی کند.

سردار سلامی افزود: امروز جغرافیای تکفیر از بین رفته است، اما تفکر تکفیر، پابرجاست و با توجه به سیاست‌های دشمنان ممکن است این گروهک مناطق دیگری از جهان را در آینده به آشوب بکشد.

به برکت مقاومت و ایستادگی، در اوج اقتدار هستیم

وی با تاکید بر اینکه امروز به برکت مقاومت و ایستادگی، در اوج اقتدار هستیم، گفت: ما آمادگی دفاع از دستاورهای انقلاب از جمله استقلال، تمامیت ارضی و هویت دینی و ملی خود را داریم.

جانشین فرمانده سپاه، افزود: دشمنان، ما را در میدان عمل شناخته‌اند و بهتر است به واقعیت قدرت جمهوری اسلامی احترام بگذارند.

سردار سلامی تاکید کرد: دشمن هرچه با جمهوری اسلامی دشمنی کند به چیزی جز شکست دست نخواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه