English

سردار جزایری:

جنگ نیابتی تروریستی آمریکا دچار شکست و اضمحلال گردیده است

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: هر چند اینک جنگ نیابتی تروریستی آمریکا دچار شکست و اضمحلال گردیده لیکن دولت آمریکا به عنوان طراح، برنامه‌ریز و پشتیبان این جنگ ویرانگر، مسوول همه تخریب‌ها و کشتار و خسارات وارده به مردم و کشورهای مورد هدف می‌باشد.

جنگ نیابتی تروریستی آمریکا دچار شکست و اضمحلال گردیده است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار جزایری ضمن تبریک غلبه جبهه مقاومت اسلامی در برابر مزدوران جنگ نیابتی آمریکا اظهار داشت: آمریکا و صهیونیزم بین‌الملل با هدف مخدوش‌سازی چهره تابناک اسلام عزیز نقشه شوم خود را از طریق به راه‌اندازی گروه‌های تروریستی تکفیری و بروز و ظهور جنایات دهشتناک ضدبشری و انعکاس آن به همه نقاط عالم در منطقه حساس غرب آسیا و در میان کشورهای اسلامی عملی نمودند و ضمن نابودی و تضعیف شدید زیرساخت‌ها و بنیه‌های اقتصادی و اجتماعی کشورهای عراق، سوریه، افغانستان و یمن و به خاک و خون کشاندن صدها هزار انسان بی‌گناه، همه تلاش خود را برای نشان دادن چهره‌ای تاریک از اسلام عزیز به نمایش گذاشتند.

وی افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز همه توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیزم بین‌الملل در برابر انقلاب اسلامی از قبیل تجزیه کشور، کودتا، جنگ تحمیلی،‌ تحریم‌ها از یک طرف و شکستن مقاومت اسلامی در منطقه از قبیل جنگ با حزب‌الله قهرمان، تصرف و تجزیه عراق و سوریه و سایر کشورها از طرف دیگر همگی در اثر مقاومت و پایداری مردم و هدایت‌های رهبری انقلاب با ناکامی و شکست مواجه شده است و این درس بزرگ تاریخی برای همه ملت‌ها و دولت‌ها است که می‌توان در برابر ظلم ظالمان ایستاد و پیروزی را از آن خود کرد.

معاون ستادکل نیروهای مسلح همچنین گفت: جبهه بزرگ مقاومت تا نابودی و محو صهیونیزم و اخراج آخرین سرباز آمریکایی از منطقه به تقویت خود ادامه می‌دهد.

وی در ادامه اظهار داشت: شرط لازم و ضروری برای ایجاد آرامش، صلح و ثبات در منطقه خروج نیروهای آمریکایی از منطقه است و این اتفاق مبارک با همدلی و همراهی مردم و دولت‌های قانونی و مشروع منطقه محقق خواهد شد.

سردار جزایری در پایان تصریح کرد: هر چند اینک جنگ نیابتی تروریستی آمریکا دچار شکست و اضمحلال گردیده لیکن دولت آمریکا به عنوان طراح، برنامه‌ریز و پشتیبان این جنگ ویرانگر، مسئول همه تخریب‌ها و کشتار و خسارات وارده به مردم و کشورهای مورد هدف می‌باشد و ما در انتظار روزی هستیم که حاکمیت این رژیم شیطانی به عنوان جنایتکار جنگی با اشد مجازات روبرو شود.

وی اظهار امیدواری کرد: دستگاه دیپلماسی کشور در یک اقدام فعالانه با کمک سایر جوامع؛ کشورها و سازمان‌های مردم‌نهاد در عرصه بین‌الملل نسبت به محاکمه آمریکا به عنوان سردمدار اصلی جنگ و ویرانی در منطقه، همت عالی خود را بکار بندد و با توجه به اعترافات صریح مقامات رسمی آمریکا و سایر اسناد و مدارک مبین و آشکار علیه شیطان بزرگ اقامه دعوا نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه