English

غیب پرور در سخنان پیش از خطبه ها:

فتنه در پی فتنه ایجاد کردن دشمنان انقلاب بدیهی است ما باید هوشیار باشیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید هشیار باشیم چرا که آمریکا و دشمنان دیگر ما دست از سر ما بر نمی دارند و آرام نخواهند نشست، تجربه به ما آموخته که آنها فتنه پشت فتنه برای ما طراحی می کنند.

فتنه در پی فتنه ایجاد کردن دشمنان انقلاب بدیهی است ما باید هوشیار باشیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران به مناسبت هفته بسیج، ضمن تبریک این هفته به همه بسیجیان اظهار کرد: بسیج معجزه انقلاب اسلامی است و امید آینده مستضعفان جهان است و می بایستی استمرار انقلاب اسلامی را در حیات طیبه آن جستجو کند.

 

پیروزی اعجاب آور و معجزه آوری در برابر نیروهای تروریستی اتفاق افتاد

وی گفت: تبریک می گویم پیروزی اعجاب آور و معجزه آوری که در جبهه مقاومت در برابر نیروهای تروریستی اتفاق افتاد و خواب نامبارک خبیثان عالم محقق نشد و تعبیری نداشت. داعش می خواست جنایاتی را در سرزمین های اسلامی به نام رسول خدا و مکتب اسلام انجام دهد که البته بسیاری هم کشته شدند و سرزمین های وسیعی هم نابود شد ولی به برکت هدایت های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و جان فشانی های مدافعان حرم این محاسبات آنها بهم ریخت و پیروزی نصیب ما شد و خدا رو شکر که طومار این بد صفتان پیچیده شد.

غیب پرور تصریح کرد: باید هشیار باشیم چرا که آمریکا و دشمنان دیگر ما دست از سر ما بر نمی دارند و آرام نخواهند نشست، تجریه به ما آموخته که آنها فتنه پشت فتنه برای ما طراحی می کنند و ما باید با بصیرت و استقامت پای انقلاب بایستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه