English

وزیر دفاع پایان کار داعش را تبریک گفت

سرتیپ ستاد امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی پایان سیطره شجره خبیثه داعش را به فرمانده معظم کل قوا، ریاست محترم جمهور، مردم شریف ایران اسلامی به ویژه خانواده‌های معزز و گرانقدر شهدای مدافع حرم تبریک گفت.

وزیر دفاع پایان کار داعش را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری  موج، متن پیام به شرح زیر است:

إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا

خداوند قادر و متعال را شاکریم که در آغار ماه ربیع‌الاول پیروزی جبهه مقاومت را در برابر سیطره شجره خبیثه داعش مقدر فرمود و قلوب مسلمانان و همه بندگان پاک طینت جهان را با شکست تروریست‌های روسیاه تکفیری در منطقه مسرور کرد و شکست سنگین دیگری را نصیب سیاست‌های خباثت‌آلود استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم‌های وابسته به آن کرد و عزت و سربلندی را به ارمغان آورد.

فتنه این توده سرطانی و مهلک در منطقه همچون شمشیری خون‌آلود، به زن، کودک، پیر و جوان رحم نکرد و  چه جنایت‌های  بی‌رحمانه‌ای را در حق بشریت انجام داد، عدم پایبندی به ‌مبانی انسانیت و عقلانیت در این گروه تروریستی باعث شد که مردم جهان نسبت به آن دچار تنفر و انزجار شدید شوند و هر انسان آزاده‌ای با هر کیش و آیینی بر اعمال قبیح و جنایتکارانه آنان مهر محکومیت بزند و آرزوی نابودی را برای آنان داشته باشد.

در وادی نبرد حق علیه باطل، ملت بزرگ ایران و آزادیخواهان منطقه در دفاع از اسلام و حریم اهل بیت (ع) به خوبی درخشیدند و سربازان و عاشقان حرم آل الله، این مدافعان حماسه‌ساز حرم، با عزیمت به سوی جبهه‌های مبارزه با داعش صهیونیستی تکفیری نشان دادند، حق‌طلبان همواره در هر جا که خطر خدشه‌دار شدن موجودیت اسلام عزیز احساس می‌شود، عاشقانه برای دفاع از اسلام، ارزش‌ها و کشورهای اسلامی به مقابله برمی‌خیزند.

امروز نیز همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند همه باید برای‌ ترفندها و شیوه‌های جدید دشمنان با انگیزه، هوشیاری، وحدت، آمادگی همه‌جانبه خود را حفظ کرده و با پیشگیری و پاسخ مناسب، به وظایف خود عمل کنند.

اینجانب با تبریک این پیروزی عظیم و تاریخی به فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) ، ریاست محترم جمهوری اسلامی، مردم شریف ایران اسلامی به ویژه به خانواده‌های معزز و گرانقدر شهدای مدافع حرم و به خصوص فرمانده شجاع و سرافراز نیروی قدس سپاه سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همه دلبستگان و مدافعان حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، اعلام می‌دارم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با توکل و اعتماد راسخ به مدد و نصرت الهی همچون گذشته از محور مقاومت با تمام توان و ظرفیت حمایت و پشتیبانی خواهد کرد. (یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم)

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ ستاد امیر حاتمی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه