English

غیب پرور اضمحلال گروه آمریکایی ـ صهیونیستی داعش را تبریک گفت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضمحلال گروه آمریکایی ـ صهیونیستی داعش و پیروزی غرور آفرین جبهه مقاومت را تبریک گفت.

غیب پرور اضمحلال گروه آمریکایی ـ صهیونیستی داعش را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی  پیروزی غرور آفرین جبه­ه مقاومت را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران به رهبری داهیانه ی امام بت شکن خمینی کبیر(اعلی الله مقام الشریف) با شکست قدرت پوشالین و هیمنه ی کریه نظام سلطه؛ تمامی محاسبات مادی گران را در هم فرو ریخت و فصل نوینی از قدرت لایزال الهی را به رخ جهانیان کشاند که دوران مقتدرانه ی دفاع مقدس، صحیفه ی مقدس انقلاب را تبثیت نمود.

استکبار جهانی با حقد و کینه ی خبیثانه ی مانده از انقلاب ۵۷ و جنگ تحمیلی؛ در تمام طول انقلاب  از هیچ توطئه ی خصمانه و فتنه ی پلیدانه فرو گذار نکرد تا آنکه با تشکیل گروه تروریستی و جعلی داعش و به صحنه آوردن تمام قوا و تجهیزات مادی و بهره گیری تمام عیار از زر و زور و تزویر؛ به خیال واهی خود در پی نابودی انقلاب اسلامی در کشورهای اسلامی و جبهه ی مقاومت برآمد.

در دوران غربت و مظلومیت ملت مقاوم سوریه و عراق که تمام تحلیل ها و تصمیم ها از طیف های گوناگون فکری و سیاسی به گونه ای رقم می خورد؛ باز هم کشتی نجات ولایت به فریاد طوفان زدگان آمده و صفحه ی تاریک تاریخ را با اوامر آسمانی و منویات الهی خویش، به انوار تابناک خورشید امامت رهنمون ساخت تا دشمنان بشریت و انسانیت بار دیگر یقین بدانند که در فرهنگ مقاومت و جهاد کبیر می توان به پیروزی قطعی امیدوار بود.

بحمدالله و المنه امروز پس از گذشت ۶ سال مجاهدت خالصانه ی مدافعان حرم و در رأس آنان سرباز جان برکف ولایت سرلشکر پاسدار برادر حاج قاسم سلیمانی؛ شاهد اضمحلال و فروپاشی نهایی گروه آمریکایی ـ صهیونیستی داعش و پیروزی غرور آفرین جبهه ی مقاومت هستیم که جای دارد این عزت و افتخار حسینی را به پرچمدار و طلایه دار این دفـاع مقدس، ولی امر مسلمین جهـان حضرت امام خامنه ای (ادام الله ظلّه الشریف) تبریک و تهنیت گوییـم که این پیروزی بدون شک مرهون و مدیون حکمت و تدبیر ولایت می باشد که پرچم ظلم ستیزی و استکبار ستیزی جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آورده و سربلندی رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت را منتج گردید.

در پایان، این نصرت ارزشمند و ظفر ارزنده را به برادران و خواهران در کشورهای عراق و سوریه و مجاهدان ولایی لبنانی و سید مقاومت و مدافعان خستگی ناپذیر افغانستان و پاکستان تبریک می گوییم. به امید پیروزی مجاهدان یمنی و در نهایت، اجتماع مسلمین جهان در قدس شریف با نابودی رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل.        

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور                  

رئیس سازمان بسیج مستضعفین                                     

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه