English

حجت‌الاسلام والمسلین علی یونسی:

پیوند اقوام تسلی بخش آسیب دیدگان زلزله خواهد شد

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی در پیامی تاکید کرد که یقینا پیوند همه اقوام کرد، لر، فارس و پیروان مذاهب مختلف در کرمانشاه همانند گذشته می تواند موجب کاهش آلام و درد این حادثه و تسلی بخش غم‌دیدگان و خانواده جان باختگان و آسیب دیدگان باشد.

پیوند اقوام تسلی بخش آسیب دیدگان زلزله خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، در پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلین علی یونسی آمده است: وقوع زلزله در استان های غربی کشور به ویژه در استان کرمانشاه که متاسفانه در پی آن، صدها تن از هموطنان عزیز کشورمان جان خود را از دست داده و یا مصدوم و مجروح شده اند و ویرانی های زیادی نیز بر جای گذارده است، موجب تالم وتاثر بسیارگردید.
رجای واثق دارم که بازماندگان این واقعه غم انگیز اعم از برادران وخواهران شیعه وسنی واهل حق با همکاری وهمدلی یکدیگر و با کمک همه دستگاه های امدادی و پشتیبانی همه ملت ایران غم این غصه دردناک وقهر طبیعت را کاهش خواهند داد.یقیناپیوند وهمدردی و همکاری همه اقوام کرد و لر، فارس و پیروان مذاهب مختلف دراین منطقه همانند گذشته می تواند موجب کاهش آلام و درد این حادثه وتسلی بخش غم‌دیدگان و خانواده جانباختگان و آسیب دیدگان باشد.
در پایان برخود لازم می‌دانم از درگاه خداوند متعال برای عزیزانی که جان خود را از دست داده اند طلب رحمت و مغفرت کرده و برای بازماندگان و خانواده های عزیز آنها ازبارگاه خداوند منان صبر و اجر مسئلت نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه