English

نماینده جنبش حماس در تهران:

حماس در چارچوب تقویت روابط استراتژیک با ایران حرکت می‌کند

نماینده جنبش حماس در تهران ضمن اشاره به اینکه حماس در چارچوب تقویت روابط استراتژیک با ایران حرکت می‌کند گفت: تهران از مقاومت فلسطین حمایت کرده است و به حمایت خود در تمام زمینه‌ها ادامه خواهد داد.

حماس در چارچوب تقویت روابط استراتژیک با ایران حرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران در گفت و گو با الرساله افزود: سفر فرماندهان جنبش حماس به تهران در راستای تحرکات دیپلماسی برای مطلع کردن تمام اطراف از آخرین تحولات مساله فلسطین و به خصوص پرونده‌های ملی و مربوط به مقاومت و مقابله با اشغالگری انجام شد.

وی ادامه داد: صالح عاروری، معاون دفتر سیاسی جنبش حماس در مورد راه های تقویت و گسترش روابط با تهران و همچنین راه های کمک به ملت فلسطین و راه های تقویت مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر بحث کرد و مانند همیشه با استقبال گرم مقامات ایرانی رو به رو شد.

اختلافات میان تهران و جنبش حماس به پایان رسیده است

قدومی با اشاره به اینکه مرحله اختلافات میان تهران و جنبش حماس به پایان رسیده است، گفت: ما در چارچوب تقویت مقابله با رژیم اشغالگر که خطری برای تمام کشورهای منطقه است حرکت می‌کنیم.

وی در رابطه با خشم رژیم صهیونیستی از گسترش روابط ایران و حماس گفت: این ناراحتی و خشم رژیم اشغالگر طبیعی است زیرا آن ‌ها خواهان روابط منطقه‌ای وبین‌المللی جنبش نیستند، به هر حال ما به تهدیدات آنها اهمیت نخواهیم داد.

نماینده جنبش حماس درتهران در رابطه با نتایج روابط ایران و جنبش گفت: تهران همیشه از ما حمایت کرده است و به هر حال ما در مقابله با رژیم اشغالگر شریک هستیم و گام های مثبتی در گسترش روابط با تهران اتخاذ کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه