English

نماینده قائمشهر در مجلس:

باید فکری به حال کشاورزان کرد

نماینده قائمشهر در نطق میان دستور مجلس گفت: فصل برداشت محصول در مازندران فرا رسیده و کشاورزانی که معیشت آنان به کشاورزی استوار است چندین سال است که وضع خوبی ندارند و لازم است حتما فکری برای آنها شود. از دولت می‌خواهیم که قدری دلسوزی و احساس مسوولیت داشته باشد.

باید فکری به حال کشاورزان کرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، عبدالله رضیان در نطق میان دستور امروز خود در جلسه علنی مجلس، گفت: دشمن ملت ایران در گستاخی و زبونی تمام با حقارت دست به توهین ملت ایران زده و در کلامی حقیرانه ملت بزرگ ایران را تروریسم خطاب کرده و به سپاه پاسداران، فرزندان غیور و مدافع قداست ملت توهین کرده است.

وی گفت: همچنین خلیج همیشه فارس ایران را برخلاف عرف بین‌المللی با نام جعلی دیگری خوانده است تا شاید بتواند 500 میلیون دلار دیگر کاسب شود اما اتحاد و انسجام ملت بیشتر شده و همه می‌دانند که برجام یک توافق چندجانبه و غیرقابل مذاکره است.

این نماینده مجلس افزود: این انسان احمق هیچ اعتقادی به عرف و قواعد بین‌المللی ندارد و قانون جنگل مبنای تفکرات و تصمیمات ایشان است و البته خدا اراده کرده با یاوه‌گویی این انسان بی‌هویت و کاباره‌ای ملت ایران بزرگ و قوی‌تر و مصمم‌تر در حفظ منافع ملی خود باشد.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس ادامه داد: قدرت موشکی ایران پشتوانه دفاع و خیرسری دشمنان ما است و در طول 39 سال پس از انقلاب دشمنان قصد براندازی نظام را داشته‌اند اما نتوانسته‌اند و قدرت موشکی ما دفاع از حریم سرزمینی ما است و نه تهدید برای کشور دیگر و این ملت هیچگاه سابقه تجاوز نداشته است.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس همچنین بیان کرد: مازندران با ظرفیت‌های فراوان در بخش کشاورزی و 30 میلیون گردشگر در سال زیرساخت‌های ضعیفی دارد و یکی از عوامل این بی‌توجهی‌ها در عدم برنامه‌ریزی و مدیریت ناکارآمد و توانمند است.

رضیان همچنین نسبت به انتخاب استاندار مازندران، گفت: مردم از دولت انتظار دارند که فرد مناسبی به عنوان استاندار تعیین شود و رفتار دولت نه برای مردم و استان مازندران قابل قبول نیست. یک سال و نیم از عمر نمایندگی ما در مجلس گذشته و بارها در این مدت به رفع مشکلات نساجی مازندران، معادن استان و همچنین بانک ملی تذکر داده‌ایم اما ترتیب اثر داده نشده است.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس اظهار کرد: فصل برداشت محصول در مازندران فرا رسیده و کشاورزانی که معیشت آنان به کشاورزی استوار است چندین سال است که وضع خوبی ندارند و لازم است حتما فکری برای آنها شود. از دولت می‌خواهیم که قدری دلسوزی و احساس مسئولیت داشته باشد.

وی در پایان گفت: موسسات مالی افضل توس و کاسپین چالش‌های جدی را ایجاد کرده است و عدم پرداخت سپرده‌های مردم شرایط سختی را موجب شده است. دولت باید توجه جدی نسبت به این مساله داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه