English

کمیته زنان خانه احزاب انتصاب فاطمه راکعی را تبریک گفت

کمیته زنان خانه احزاب ایران در پیامی انتصاب فاطمه راکعی را به سمت مشاور امور بانوان شهرداری تهران تبریک گفت.

کمیته زنان خانه احزاب انتصاب فاطمه راکعی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج، کمیته زنان خانه احزاب ایران در پیامی انتصاب فاطمه راکعی را به سمت مشاور امور بانوان شهرداری تهران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«نظر به تجربه و سوابق ارزشمند و کارنامه‏ درخشان شما در عرصه‏‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی؛ مطمئنا حضور سرکار عالی در سمت مشاور امور بانوان شهرداری تهران منجر به تقویت باور توانمندی زنان در مدیریت‌های کلان  به ویژه حوزه شهری و همچنین افزایش اعتماد به نفس و ارتقای جایگاه زنان در شهرداری تهران خواهد شد.

تحقق مطالبات به حق زنان و احقاق حقوق شهروندی آنان یکی از این اهداف به شمار می‌آید و باعث افتخار احزاب و فعالان حوزه سیاسی و مدنی است که بانوی فرهیخته و ارزشمندی همچون شما در سطح بالای مدیریتی ایفای نقش می‌کند.

به طور قطع حضور زنان شایسته‌ای  به‌مانند شما که بیش از ۴۰ سال در راستای مطالبات جامعه زنان تلاش کرده‌اید، رفع تبعیض از جامعه زنان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

ما زنان خانه احزاب ایران (اصولگرا، اصلاح‌طلب و اعتدالیون و مستقلین) همچون گذشته همگام با شما در جهت تحقق فرصت‌های برابر برای زنان تلاش خواهیم کرد؛ از خداوند متعال توفیقات روزافزون سرکار عالی را در خدمت به آحاد شهروندان عزیز تهرانی خواستاریم.»

همچنین فاطمه اصلان‌زاده، دبیر کمیته بانوان خانه احزاب ایران با اشاره به صدور این پیام، تاکید کرد:مطمئناً این حضور ارزشمند منجر به تحقق مطالبات به حق زنان و احقاق حقوق شهروندی آنان خواهد شد و کمیته زنان خانه احزاب از محمدعلی نجفی به خاطر  انتصاب بجا و شایسته فاطمه راکعی به سمت مشاور شهردار در امور بانوان کمال تشکر را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه