English

خدمات نیروی انتظامی مثال زدنی است

خدمات خوب نیروی انتظامی در ایجاد امنیت بسیار اثرگذار و مثال‌زدنی است، باید بدانیم امنیت بستری مهم برای پیشرفت و تعالی کشور است.

خدمات نیروی انتظامی مثال زدنی است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله حسین نوری همدانی روز یکشنبه (۱۶ مهر) در دیدار با سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور اظهار کرد: مقابله با مواد مخدر و قاچاق، مسئله‌ای جدی و مهم است البته نیروی انتظامی در این رابطه عملکرد خوبی دارد، اما باید جدی‌تر به آن بپردازد.

وی تصریح کرد: خدمات خوب نیروی انتظامی در ایجاد امنیت بسیار اثرگذار و مثال‌زدنی است، باید بدانیم امنیت بستری مهم برای پیشرفت و تعالی کشور است.

این مرجع تقلید بیان کرد: هر کجا که امنیت حاکم باشد، توسعه و پیشرفت نیز به دست می‌آید و در واقع توسعه در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی صرفا در سایه امنیت تحقق می‌یابد.

حفظ مرزها توسط پلیس ارزش بسیاری دارد

وی خاطرنشان کرد: حفظ امنیت در مرزها و در داخل شهرها توسط نیروی انتظامی و پلیس دارای ارزش بسیاری است، از این رو خدمت در این لباس یک عبادت و قابل تقدیر است.

آیت‌الله نوری همدانی عنوان کرد: نظام اسلامی ایران یک نظام الهی و ولایی و متمایز از نظام‌های دیگر در سطح جهان است و خدمت در چنین نظامی افتخار است.

وی یادآور شد: یکی از معضلات مهم، فضای مجازی است که رسیدگی به آن اهمیت زیادی دارد؛ زیرا دشمن برای تخریب عقاید از آن بهره می‌گیرد.

این مرجع تقلید اظهار کرد: ایجاد نظم در راهنمایی و رانندگی نیز یکی از خدمات مهم نیروی انتظامی است که این امر با تلاش پلیس انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه