English

سفیر عراق در ایران:

رهبر معظم ایران پدر وحدت شیعه و اهل سنت است

سفیر عراق در ایران در سفرش به استان مازندران گفت: نزدیکی روابط ایران و عراق از بین رفتنی نیست و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران پدر وحدت شیعه و اهل سنت است.

 رهبر معظم ایران پدر وحدت شیعه و اهل سنت است

به گزارش خبرگزاری موج، راجح الموسوی گفت: زمانی که در ایرانم احساس می‌کنم در کشور خودم هستم. برخی از کشورها تلاش می‌کنند تا به روابط ایران و عراق لطمه وارد کنند زیرا می‌دانند که نزدیکی این دو کشور به قدرت‌شان در منطقه می‌افزاید و نزدیکی روابط ایران و عراق از بین رفتنی نیست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران پدر وحدت شیعه و اهل سنت است و طرفداران زیادی در جهان اسلام دارد، گفت: رهبر انقلاب اسلامی ایران تنها برای ایران نیست بلکه برای تمام مسلمانان است و در حمایت از مسلمانان میانمار سخنان بسیار خوبی داشت. از خدا می‌خواهیم که او را حفظ کند.

وی در رابطه با زیارت اربعین گفت: زیارت اربعین امام حسین (ع) روابط ایران و عراق را دو چندان کرد و این از برکات امام حسین (ع) است.

الموسوی در ادامه با اشاره به اینکه زائران حسینی نعمتی برای عراق هستند و ما برای پذیرایی از این زائران تمام تلاش‌مان را می‌کنیم، افزود: زمینه‌هایی برای خدمات رسانی به زائرانی که از استان مازندران برای شرکت در مراسم اربعین می‌آیند، وجود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه