English

انتقاد دلخوش از توزیع فرم‌های بی‌نام و نشان علیه وزرا در صحن علنی

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: در حال حاضر فرمی توزیع شده که اجحافی در حق وزرای پیشنهادی است، به دلیل اینکه این فرم بی نام و نشان است و در آن درخصوص شاخص بی انضباطی مالی و اداری صحبت شده است؛ هیات رئیسه نباید اجازه این کارها را بدهد.

انتقاد دلخوش از توزیع فرم‌های بی‌نام و نشان علیه وزرا در صحن علنی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، سید کاظم دلخوش اباتری در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه، 28 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای با استناد به مواد 24 ، 204 ، 205 و 206 آیین نامه داخلی مجلس گفت: دیوان محاسبات بازوی اجرایی مجلس است و برگه‌هایی که در صحن علنی و به استناد گزارش‌های این دیوان مطرح می‌شود باید با مهر و امضای دیوان باشد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر فرمی توزیع شده که اجحافی در حق وزرای پیشنهادی است، به دلیل اینکه این فرم بی نام و نشان است و در آن درخصوص شاخص بی انضباطی مالی و اداری صحبت شده است؛ بنابراین هیات رئیسه نباید اجازه این کارها را بدهد زیرا مخالف و موافق حرف خود را می زنند و وزیر پیشنهادی نیز باید حق داشته باشد از خود دفاع کند.

دلخوش بیان کرد: توزیع فرم بی نام و نشان در صحن علنی که درخصوص برخی وزارتخانه ها قابل تأمل است، کار برخی از وزارتخانه ها چند برابر کار برخی دیگر از وزارتخانه های کوچک است، بنابراین این ظلم در حق برخی وزرای پیشنهادی است که آمده اند از خود دفاع کنند. خواهش می کنم اجازه ندهید این گونه فرم های بی نام و نشان در صحن علنی پخش شود.

لاریجانی: توزیع این فرم های هیچ اصالتی ندارد

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر دلخوش گفت: من تذکر شما را بجا می دانم، قبلا هم تذکر دادم که این کارها هیچ اصالتی ندارد.

وی ادامه داد: من از آقای وکیلی سوال کردم که منشأ این فرم ها چیست؟ و ایشان گفتند که ما منوط کرده بودیم که رئیس کمیسیون برنامه و بودجه نظر خود را اعلام کند. بنابراین در اینجا غفلتی صورت گرفته و این فرم ها به دلیل نداشتن مأخذ نباید توزیع می شد. حداقل موضوع مذکور برای ما روشن نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه