English

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به موج

اینکه می گویند در بررسی صلاحیت وزرا مخالفی به عنوان موافق صحبت کرده حاشیه سازی برای مجلس است

نماینده مردم تهران گفت: اینکه بگویم در جلسات بررسی صلاحیت وزرا، برخی نمایندگان به اسم موافق ثبت نام کردند و مخالف صحبت کردند و یا برعکس، نوعی حاشیه سازی برای مجلس است.

اینکه می گویند در بررسی صلاحیت وزرا مخالفی به عنوان موافق صحبت کرده حاشیه سازی برای مجلس است

علیرضا محجوب درباره اینکه برخی نمایندگان در جایگاه مخالف، به صورت موافق از برنامه های یک وزیر حمایت می کنند و برعکس، به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج گفت: در این خصوص رئیس مجلس هم تذکر دادند. اما واقعیت این است که در جلسات مربوط به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی تنها شاهد مخالفت ها و موافقت های کمرنگ و پررنگ از سوی نمایندگان بودیم و به این شکل نبوده که فردی در مسند مخالف، موافق صحبت کند.

وی افزود: با این حال در همین رابطه حتی به من پیشنهاد دادند در مخالفت وزیری صحبت کنم که من گفتم من مخالفش نیستم. اما گفتند اگر شما مخالف باشی ما می توانیم در شکل موافق حرف بزنیم. لذا می خواهم بگویم این قبیل مسائل وجود دارند اما جدی و پررنگ نیست و اگر این نکات بزرگنمایی شود، به معنای حاشیه سازی های بی مورد تلقی می شود.

نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد: ما نمی توانیم از نماینده ای بخواهیم در مسند مخالف، مخالفت های پررنگتری داشته باشد هرچند که نباید هم نماینده ای به اسم موافق، در مخالفت سخنرانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه