English

وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران

ورزش قهرمانی و ورزش بانوان از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت ورزش دولت دوازدهم است

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش قهرمانی، همگانی و بانوان از مهمترین اولویت های وزارت وزارت ورزش دولت دوازدهم است.

ورزش قهرمانی و ورزش بانوان از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت ورزش دولت دوازدهم است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت هیات مدیره پرسپولیس تهران گفت: مجمع تصویب کرده و مشخص شده و ان‌شاالله پس از انجام کارهای قانونی، اسامی اعضای هیات مدیره این باشگاه فوتبال اعلام خواهد شد.

وی در واکنش به سوالی درباره احتمال حضورش در دولت بعد گفت: این سوال را باید از دکتر روحانی بپرسید. لازم است تا هفته آینده صبر کنیم.

اقدامات وزارت ورزش و جوانان در ۸ ماه اخیر

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی درباره بهترین اقدامات این وزارتخانه اعلام کرد: در این ۸ ماه، هم بر حل کردن مشکلات قانونی، ضوابط، دستورالعمل‌ها، اساسنامه فدراسیون‌ها، سند توسعه ورزش، قانون اهداف، وظایف و اختیارات و اموری که سال‌ها بلاتکلیف مانده بود، تلاش کردیم که الحمدالله همه این مسائل حل شده و اکنون برای تصویب به دولت و مجلس رفته است.

وی با تاکید بر تمرکز ویژه وزارت ورزش و جوانان بر ورزش بانوان در دوره اخیر یادآور شد: در این راستا مجوز حضور بانوان با پوشش اسلامی در رشته‌های مختلف را اخذ کردیم که اتفاق خوبی بود و حق بانوان در این رابطه استیفا شد.

فعالیت ۴ مدیر زیر ۴۰ سال در استان‌ها

عضو کابینه تدبیر و امید خاطرنشان کرد: علاوه بر این، تاحدودی در ساماندهی فدراسیون‌ها تلاش کرده و در جوانگرایی مدیران استانی دستاوردهایی داشتیم که هم‌اکنون ۴ مدیر زیر ۴۰ سال داریم که اگر رییس‌جمهوری صلاح دانسته و مجلس نیز رای داد و در دولت بعد هم حضور داشتیم، این روند جوانگرایی را در تعیین مدیران و همکاران ادامه خواهیم داد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اولویت‌های وزیر بعدی ورزش و جوانان اعلام کرد: در بخش ورزش، هم در ورزش قهرمانی و همگانی و هم ورزش بانوان و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره از مهم‌ترین اولویت‌ها است و در بخش جوانان نیز رسیدگی به مسائل مربوط به اشتغال، تحصیل، مسکن، ازدواج و ایجاد همگرایی بین همه دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات جوانان از اولیت‌های این وزارتخانه است.

میزبانی حدود ۷۰ رویداد ورزشی بین‌المللی پس از برجام

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی درباره دیپلماسی ورزشی و مشکلاتی که با کشور عربستان سعودی داریم، باتوجه به دیدار روز گذشته وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر خارجه این کشور گفت: پس از برجام اتفاق‌های بسیار خوبی در عرصه ورزش افتاد و موفق شدیم میزبانی حدود ۷۰ رویداد بین‌المللی داشته‌باشیم و رویکرد مجامع بین‌المللی نیز نسبت به ما بسیار خوب است و موفق شدیم میزبانی‌های بسیاری را گرفته و در آینده نیز خواهیم گرفت و بتوانیم از ظرفیت مجامع بین‌المللی برای رشد و توسعه ورزشمان استفاده کنیم.

بهانه‌های عربستان برای عدم‌حضور در ایران واهی است

عضو دولت یازدهم اضافه کرد: در مورد مسائل مربوط به عربستان نیز باتوجه به امنیت پایداری که در کشور داریم، فکر می‌کنیم بهانه‌های سعودی‌ها برای عدم حضور در ایران بهانه‌هایی واهی است.

عادی شدن روابط‌مان با سعودی در کوتاه‌مدت به حل مشکل عدم حضور تیم‌های عربستانی کمک می‌کند

سلطانی‌فر در پایان تصریح کرد: فکر می‌کنیم ان‌شاءالله عادی‌ شدن روابطمان در کوتاه‌مدت بتواند به حل این مشکل کمک کند تا بتوانیم بازی‌هایی که با عربستان داریم را در ایران برگزار کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه