English

امیر پوردستان:

دشمن همواره در صدد ایجاد فتنه در کشور است

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن همواره در صدد ایجاد فتنه در کشور است.

دشمن همواره در صدد ایجاد فتنه در کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر احمدرضا پوردستان عصر جمعه در مراسم یادواره 430 شهید سرفراز منطقه اسلام‌آباد کرج که در مسجد پنج‌تن آل عبا برگزار شد، با بیان اینکه امید است همگان ما ادمیان مشمول الطاف و رحمت الهی واقع شویم، اظهار داشت: خدا را به سبب حضور در جمع خانواده شهدا و یادگاران 8 سال دفاع مقدس همچنین مدافعان حرم شاکر هستم.

وی با بیان اینکه طبق آیات و روایات الهی باید از دشمن پرهیز کرد، افزود: پرهیز از دشمنانی که از در صلح و دوستی وارد شده به مراتب بیش از دشمنانی است که به صورت آشکار به خصومت با افراد می پردازند.

پودرستان با تاکید بر اینکه دوری از دشمنانی که ادعای دوستی دارند الزامی است و این مورد بارها مورد تاکید ائمه اطهار(ع) واقع شده است، تصریح کرد: دشمن تا دیروز متوسل این فرصت بودند تا تاسیسات هسته ای صلح آمیز کشور را بمباران کنند و همواره درصدد ایجاد فتنه برای این مرز و بوم بودند.

وی با تاکید بر اینکه باید به این مهم تاکید که دشمن و استکبار جهانی درصدد ایجاد چالش اساسی برای کشور جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد:باید نسبت با برخورد با دشمنان مراقبت کرده و خوش گمانی را کنار بگذاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه