English

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح:

آزادی موصل ناقوس مرگ نقشه‌های تجزیه طلبانه امریکا را به صدا درآورد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: آزادی موصل به عنوان مقر اصلی تجزیه و دگرگونی‌های کشورهای مستقل منطقه ناقوس مرگ را برای طرح‌ها و نقشه های تجزیه طلبانه آمریکا و حامیان منطقه ای آن با صدای بلند به گوش جهانیان رساند.

آزادی موصل ناقوس مرگ نقشه‌های تجزیه طلبانه امریکا را به صدا درآورد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به آزادسازی شهر موصل از وجود گروه تروریستی داعش تاکید کرد:‌ مردم منطقه در برابر هرگونه تجاوزگری مقابله نموده و دشمن را در هر اندازه ای که باشد سرکوب خواهند کرد.

وی افزود:‌ اتفاقی که در بیرون راندن سربازان اجاره‌ای آمریکا و ارتجاع منطقه از عراق رخ داد:‌ در سوریه و یمن و سایر کشورهای مورد هجوم نیز تکرار خواهد شد.

جزایری در ادامه اظهار داشت: تروریسم خشن منطقه چیزی جدای از جنگ نیابتی آمریکا نیست و لذا شکست تروریست‌ها از بخش‌های عمده عراق و بخصوص موصل حاکی از شکست آمریکا در منطقه به حساب می‌آید و این یعنی پیروزی مقاومت.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان  با تبریک پیروزی ارتش و نیروهای مردمی عراق بر داعش و سایر گروه‌های تروریستی در موصل، این موفقیت را سرآغاز پیروزی های بزرگ تر و حرکت در جهت حفظ تمامیت این کشور بزرگ دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه