English

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

باید پاسخ محکمی در عرصه جنگ نرم به دشمن بدهیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: همانگونه که در دوران دفاع مقدس و در جنگ سخت پاسخ محکمی به دشمنان دادیم، در عرصه جنگ نرم نیز باید پاسخ محکمی به دشمنان بدهیم.

باید پاسخ محکمی در عرصه جنگ نرم به دشمن بدهیم

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آیین معارفه خود که صبح امروز در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، اظهار کرد: بنده خوشبختانه وارث سازمانی فرهنگی اثرگذار هستم که یادگار حضرت امام خمینی (ره) و هدایت پویای آن با رهنمودهای آسمانی رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد:‌ بنده در شرایطی این مسوولیت را پذیرفته و به حکم حضرت آقا مفتخر شدم که منطقه و جهان اسلام درگیر ویروس تفکرات انحرافی سلفی و تکفیری و گروه‌های دست ساز آمریکایی، صهیونیستی و سعودی است و با تهدیدهای شدید فکری و فرهنگی مواجه می‌باشد، لذا امروز در جنگ نرم بسیار پیچیده‌ای به سر می‌بریم.

محمدحسنی با بیان اینکه «برای اجرایی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری چند شرط باید رعایت شود»، عنوان کرد: نخستین شرط تعامل با فرماندهی کل ارتش است که در این رابطه ان‌شاءالله به وظایف‌مان عمل خواهیم کرد؛ شرط دوم استفاده از تجربیات بزرگان است که این کار موثر را در پیشبرد اهداف انجام می‌دهیم؛ شرط سوم نیز برخورداری از روحیه نقدپذیری است.

وی گفت: شایسته است همانگونه که در جنگ سخت پاسخ دست اندازی‌های دشمنان را محکم دادیم و چنان سیلی به آنان زدیم که دیگر توانایی برخاستن و حمله مجدد ندارند، در عرصه جنگ نرم نیز باید پاسخ دشمن را محکم دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه