English

سخنگوی دولت در نشست خبری

تولید نفت از سه میلیون و نهصد بشکه در ماه فراتر رفت

محمدباقر نوبخت با اشاره به افزایش تولید نفت برای اولین بار پس از رفع تحریم ها گفت: در خرداد ماه تولید نفت کشور از سه میلیون و نهصد و یک بشکه در ماه بیشتر شد.

تولید نفت از سه میلیون و نهصد بشکه در ماه فراتر رفت

به گزارش خبرگزاری موج، محمدباقر نوبخت با اشاره به افزایش تولید نفت برای اولین بار پس از رفع تحریم ها گفت: در خرداد ماه تولید نفت کشور از سه میلیون و نهصد و یک بشکه در ماه بیشتر شد. 

وی افزود: این یک رکورد بی سابقه محسوب می شود. همچنین میعانات گازی به بیش از 6هزار و نهصد بشکه در ماه رسید. تولید گاز طبیعی نیز به هشتصد و پنجاه و دو میلیون مترمکعب در روز افزایش یافت. 

نوبخت در خصوص مصادره 1.7 میلیارد دلار توسط دادگاهی در کانادا اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: در صورت لزوم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. 

وی در رابطه با برنامه شسم توسعه گفت: سازمان برنامه و بودجه مسول این مهم است. رییس جمهور هم از هدف ایجاد 950 هزار شغل در سال سخن گفتند که در قالب برنامه ششم محقق می شود. 

سخنگوی دولت درباره مبارزه دولت با قاچاق کالا خاطر نشان کرد: از 25 میلیارد دلار قاچاق در سال اکنون به رقم 12 میلیارد دلار رسیدیم که گام بزرگی در این مسیر بوده است. 

نوبخت در مورد نشر خبر نادرست توسط رسانه ها تصریح کرد: دستگاه ها موظف هستند اطلاع رسانی درست بکنند. و گاه شورای عالی اطلاع رسانی دولت نیز در این موارد پاسخ لازم را می دهد. در این رابطه صدا و سیما هم قابل تعریف است. در همین حال به رسانه موثرتری نیاز داریم و دولت دوازدهم در راستای شفاف سازی اطلاعات در این مسیر اقداماتی خواهد کرد. 

وی درباره بحث اتش بس سیاسی مطرح شده گفت: لزومی نیست هر حرفی که بیان می شود به عنوان جریان سازی تلقی شود. این امر به دلیل آزادی سیاسی جاری در کشور است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه