English

حاشیه های برگزاری نماز عید فطر در مصلی امام خمینی(ره)

حضور میلیونی مردم خداجوی تهران در نماز عید سعید فطر امسال به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) جلوه ها و حاشیه هایی داشت.

حاشیه های برگزاری نماز عید فطر در مصلی امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری موج، مردم خداجوی و روزه دار تهران از ساعات اولیه صبح امروز در مصلی امام خمینی (ره) حاضر شدند تا نماز عید سعید فطر را به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه کنند.
تدابیر شدید امنیتی در مبادی منتهی به محل اقامه نماز اتخاذ شده بود و طبق برنامه ریزی انجام شده نمازگزاران تنها از طریق درب شماره 12واقع در خیابان قنبرزاده می توانستند وارد مصلی شوند که این امر موجبات نارضایتی آنان را فراهم آورده بود البته بسیاری از شهروندان که بوسیله مترو خود را به مصلی رسانده بودند از این امر مستثنی بودند ، چون خروجی مترو داخل مصلی است.
تمامی خیابان های منتهی به مصلی از جمله خیابان میرعماد و خیابان های فرعی آن توسط عوامل امنیتی و انتظامی مسدود شده و درب اصلی مصلی در خیابان شهید بهشتی نیز مختص ورود و خروج شخصیت های لشگری و کشوری بود.
حضور پرشور مردم موجب شده بود که ورود به مصلی به کندی صورت گیرد و بسیاری از شهروندان ترجیح دادند که در خیابان های مجاور مصلی از جمله خیابان شهید قنبرزاده سجاده خود را پهن کنند.
صندوق های کمیته امداد برای جمع آوری فطریه در مسیرهای منتهی به مصلی و مستقر بودند.
ماموران اورژانس تهران و آتش نشانان در محل حضوری ویژه داشتند.
ایستگاه های صلواتی با آب آشامیدنی و شربت از نمازگزاران پذیرایی می کردند.
بسیاری از مردم با پایان یافتن نماز جایگاه خود را ترک نکرده و برخی نیز به صورت ایستاده به خطبه های رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش فرا دادند.
با پایان یافتن مراسم بار ترافیک در خیابان های مجاور مصلی به ویژه خیابان شهید بهشتی افزایش یافت و تردد وسایل نقلیه به کندی انجام می شد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    برجام وقتی از نهادهای گوناگون نظام عبور کرد، در آخرین مرحله، با 9 شرط مقام ولایت، مشروط شد. برجام از منظر حقوقی و با استناد به اصول متعددی از قانون اساسی، بدون رعایت آن 9 شرط، پشیزی اعتبار ندارد. روحانی در پاسخ مکتوب به مقام ولایت، هر 9 شرط را پذیرفت و قول داد که دقیقا مطابق منویات رهبری عمل کند؛ اما فقط یک روز بعد، قول خود را شکست و تا امروز هر 9 شرط رهبری را نقض کرده است. یک نگاه به متن سوگند رئیس جمهور بیندازید تا دریایبد که او در واقع، سوگند آغازین ریاست جمهوریشرا پایمال کرده است. یکی از شرایط رهبری این بود که اقدامات ایران در برجام باید با اقدامات 5+1 متناظر باشد؛ یعنی یک قدم آنها به تعهدات خود عمل کنند و یک قدم ایران؛ اما روحانی فقط یک روز بعد، زیر قولش زد و دستور داد که قبل از فرا رسیدن موعد اجرای برجام، ایران همه تعهداتش را یک جا عملیاتی کند و امروز ننه من غریبم درآورده اند که چه کنیم؛ دشمن بد عهدی کرده است!!! بدتر از همه آنکه با «ادبیات منقلی»، مستقیما به رهبری توهین می کند! رهبری در پاسخ به نامزدهای انتخابات آمریکا می فرمایند که اینها در مناظرات دارند از پاره کردن برجام حرف می زنند. اگر شما برجام را پاره کردید، ما آنرا آتش می زنیم. یک روز بعد، روحانی، وکیل مدافع ترامپ و کلینتون می شود و با نهایت تمسخر و توهین، از تریبون رسمی می گوید که بعضیها فکر کرده اند که یک منقلی اینجا هست که برجام را داخلش بیندازند و آتش بزنند ... و بعد قهقهه می زند. آنوقت دوستان در کامنتها، دکتر مطیعی را که با زبان هنر و بدون کمترین اهانت، زبان به نقد گشوده است، تخطئه می کنند. آیا این توهین و وحدت شکنی است یا آن؟؟؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه