English

دیدار سفیر ایران با نخست‌وزیر سوریه

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه با نخست‌وزیر این کشور دیدار کرد.

دیدار سفیر ایران با نخست‌وزیر سوریه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سانا، جواد ترک‌آبادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه با عماد خمیس، نخست‌وزیر این کشور دیدار و دو طرف در مورد گسترش روابط در زمینه‌های مختلف و به خصوص زمینه اقتصادی بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار عماد خمیس، نخست‌وزیر سوریه گفت: کشور سوریه از حمایت جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریست تشکر می‌کند و امروزه چالش بزرگ جنگ اقتصادی علیه ملت سوریه است که خواهان گسترش روابط در زمینه‌های مختلف است.

عماد خمیس در ادامه با اشاره به اهمیت ایجاد طرح‌های سرمایه‌گذاری مشترک گفت: پرونده اقتصادی میان ایران و سوریه نیازمند پیگیری، اهتمام و تقویت از طریق همکاری مستمر در زمینه‌های تجاری فعال کردن اتاق‌های بازرگانی و صنعتی در دو کشور است.

هم‌چنین جواد ترک‌آبادی، سفیر کشورمان در سوریه گفت: روابط میان ایران و سوریه بهترین نوع روابط استراتژیک میان دو کشور با مسیر و منفعت مشترک است و حمایت ایران از سوریه به معنای حمایت از مساله مشترک دو کشور است.

وی گفت: پیروزی‌های بزرگی که در مبارزه به تروریست‌ها در سوریه محقق شد ثابت کرد که ما اراده‌ای مشترک داریم و برای گسترش روابط اقتصادی میان ایران و سوریه و تقویت همکاری‌های اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای مسوولیت‌های سنگینی بر عهده داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه