English

کیانپور در تذکری شفاهی:

هیچ نهاد یا فردی نسبت به بازپرداخت سود و اصل سرمایه مردم در موسسه کاسپین پاسخگو نیست

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با بیان اینکه ۵۵۰ میلیارد از سپرده‌های مردم در موسسه آرمان جذب شده است، گفت: کسی پاسخگوی سپرده‌گذاران نیست.

هیچ نهاد یا فردی نسبت به بازپرداخت سود و اصل سرمایه مردم در موسسه کاسپین پاسخگو نیست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، مجید کیانپور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 16 خرداد) قوه مقننه در تذکری شفاهی با بیان اینکه 550 میلیارد تومان از سرمایه‌های مردم از سوی موسسه مالی و اعتباری آرمان جذب شده است، گفت: هیچ نهاد یا فردی نسبت به بازپرداخت سود و اصل سرمایه مردم در این موسسه پاسخگو نیست.

وی با بیان اینکه کمیسیون اصل 90، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی باید به این موضوع ورود کنند، اظهار داشت: متاسفانه شاهد هستیم به جای پاسخگویی به سپرده‌گذاران، دژ مستحکمی برای این موسسه مالی ایجاد شده که مانع از پاسخگویی به سپرده‌گذاران شده است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس تصریح کرد: مشخص نیست اینگونه موسسات مالی و اعتباری چگونه مجوز می‌گیرند که نسبت به سپرده‌گذاران پاسخگو نیستند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی به این موضوع ورود کرده‌اند تا برای این موضوع فکری کنند تا اینگونه مسائل تکرار نشود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون اصل 90 و اقتصاد نیز این موضوع را پیگیری کنند تا مشکلات برطرف شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه