English

روسیه از فروش سامانه اس ۳۰۰ به ایران عقب نشینی نمی‌کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کنگره نمی تواند با تهدید به تحریم، روسیه را از فروش اس ۳۰۰ به ایران پشیمان کند.

روسیه از فروش سامانه اس ۳۰۰ به ایران عقب نشینی نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، فرهاد فلاحتی در واکنش به تلاش کنگره برای تحریم روسیه به دلیل فروش اس ۳۰۰ به ایران گفت: به نظر می رسد چنین تلاش ها و اقداماتی به اختلاف نظر بین جریان ها و گروه های سیاسی آمریکا بر می گردد.

نماینده مردم قائنات در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: با نزدیک شده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شاهد داغ شدن اختلاف بین نظر در بین سیاستمداران آمریکایی به ویژه در کنگره هستیم. نمایندگان کنگره تلاش می کنند با چنین طرح هایی بر نتیجه انتخابات و روند آن تاثیر بگذارند.

وی اظهار داشت: این در حالی است که اوباما برای حفظ برجام و ادامه مذاکرات هسته ای همواره تلاش کرده است مخالفان برجام در کنگره را آرام نگهدارد. تصور می کنم این بار هم کنگره نتواند روسیه را به دلیل ارتباط با ایران و فروش سامانه اس ۳۰۰ تحریم کند.

این نماینده با بیان اینکه معامله بین ایران و روسیه پا برجاست گفت: با وجود مخالفت ها و تلاش برای برهم زدن معامله بین ایران و روسیه در خصوص خرید و فروش سامانه اس ۳۰۰، شاهد آن هستیم که بخش اول این محموله با تمام تهدید های صورت گرفته به ایران ارسال شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علاوه بر این با توجه به شناختی که از روسیه داریم بعید به نظر می رسد فشارهای آمریکا و کنگره برای تحریم این کشور باعثشود آنها خم به ابرو بیاورند و یا از معامله با ایران عقب نشینی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه