English

رایزنی مقامات ایران و اتیوپی در ارتباط با گسترش همکاری‌ها در حوزه پزشکی

سفیر کشورمان در اتیوپی با وزیر بهداشت این کشور در خصوص موضوعات مورد علاقه و هم‌چنین راه‌های گسترش همکاری‌ها میان دو کشور در زمینه‌های پزشکی و حوزه‌های وابسته بحث و تبادل نظر کرد.

رایزنی مقامات ایران و اتیوپی در ارتباط با گسترش همکاری‌ها در حوزه پزشکی

به گزارش خبرگزاری موج، در این دیدار بهزاد خاکپور با برشمردن توانمندی‌ها و هم‌چنین پیشرفت‌های گسترده در زمینه‌های پزشکی و رشته‌های وابسته بر علاقه وزارت بهداشت کشورمان بر توسعه همکاری‌ با وزارت بهداشت اتیوپی تاکید کرد.

هم‌چنین سفیر کشورمان ضمن تسلیم دعوت‌نامه وزیر بهداشت کشورمان به وزیر بهداشت اتیوپی ابراز امیدواری کرد: با انجام این سفر و تلاش مقامات دو کشور انشاءلله در آینده نزدیک شاهد  توسعه روابط میان دو کشور در حوزه بهداشت و پزشکی باشیم.

در  این دیدار "ییفرو برهام میتکه"، ضمن خوش‌آمدگویی به سفیر کشورمان اظهار کرد: کشور ایران همواره به عنوان یکی از کشورها و قدرت‌های پیشرو در زمینه‌های تکنولوژی و پزشکی بوده و دولت اتیوپی بسیار علاقمند است از تجربیات و پیشرفت‌های ایران در زمینه‌های موردنظر استفاده کند.

وی هم‌چنین ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک بتواند به کشورمان سفر کرده و با مقامات ایران در خصوص توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف مذاکره کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه