English

کارشناس مسائل خاورمیانه در پاسخ به موج

پشت پرده تهدیدات نظامی عربستان علیه ایران، منافع تسلیحاتی آمریکا است

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: آمریکا به دلیل مناقع تسلیحاتی خود تلاش دارد عربستان را به درگیری نظامی با جمهوری اسلامی ایران تحریک کند.

پشت پرده تهدیدات نظامی عربستان علیه ایران، منافع تسلیحاتی آمریکا است

اکبر محمودی در خصوص هشدارهای اخیر وزیر دفاع کشورمان به مقامات عربستانی به خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج گفت: هشدار سردار دهقان واکنشی به سخن نابخردانه وزیر دفاع سعودی بود. بر این باورم که عربستان به دنبال درگیری نظامی با ایران است و در این میان آمریکا به خاطر منافع تسلیحاتی خود ریاض را تحریک می کند.

وی ادامه داد: واقعیت این است که عربستان گمان می دهد در صورت شروع درگیری می تواند آن را در یک منطقه محدود نگه دارد اما شهرهای موشکی زیر زمینی ما نشان داد که اگر چنین خبطی از سوی ریاض صورت گیرد، ما امانی به آل سعود نخواهیم داد. ضمن آنکه گوشه چشم عنایت جمهوری اسلامی ایران به مبارزین یمن و نیروهای مقاومت فلسطین باعث استیصال عربستان و غرب در منطقه شد لذا این کشور قدرتمند اگر خود مورد تهدید قرار گیرد به طور حتم به شدت واکنش سختی نشان می دهد.

این کارشناس مسائل خاورمیانه خاطر نشان کرد: ما در حمایت از مظلومین و مسلمانان تحت ستم از جمله مردم یمن با کسی تعارف نداریم و کشور ما در حوزه توان نظامی دست برتر را در خاورمیانه دارد و لذا به واسطه روابط تنگاتنگ ایران با کشورهای منطقه، بهتر است به جای اعتماد به روسیه و آمریکا، به تهران اعتماد کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه