English

سردار شادمانی:

حادثه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ ایران است/لزوم تأثیر فرهنگ دفاع مقدس بر مسئولین و سیاستمداران کشور

معاون عملیات قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید در زندگی مردم و نگاه مسئولین و سیاستمداران ارشد کشور تاثیرگذار باشد و به فراموشی سپرده نشود.

حادثه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ ایران است/لزوم تأثیر فرهنگ دفاع مقدس بر مسئولین و سیاستمداران کشور

به گزارش خبرگزاری موج, سردار علی شادمانی معاون عملیات قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در نشست رونمایی کتاب «بچه های مَمّد گره» که امروز(جمعه) در غرفه انتشارات فاتحان در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد, در سخنانی با بیان اینکه مدر مسیر تاریخی کشورها حوادث و اتفاقاتی رخ می دهد که به نقطه عطف آن کشور تبدیل می شود, اظهار کرد: حادثه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی است.

وی در ادامه با تاکید بر نشر فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تصریح کرد: باید این فرهنگ در زندگی مردم, مسئولین و سیاستمداران ارشد کشور تاثیر گذار باشد و به فراموشی سپرده نشود و فعالیت برای نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس نوعی جهاد محسوب می شود.

معاون عملیات قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه جنگ ها دارای دو بعدی مادی و معنوی هستند, گفت: افزایش قدرت دفاعی در برابر دشمنان از دستورات صریح قرآن و اسلام است. در دروان دفاع مقدس رزمندگان با توکل و رشادت و مجاهدت علیرغم کمبود تجهیزات نظامی در برابر رژیم بعث عراق به موفقیت های قابل توجهی دست یافتند و پیروز شدند.

سردار شادمانی در ادامه در خصوص کتاب «بچه‌های مَمّد گره» اختصاصی بودن آن ویژه دیده‌بان‌ها را اولین ویژگی این کتاب را برشمرد و گفت: پرداختن به تمام عملیات‌هایی که لشکر انصار الحسین(ع) در آن حضور داشته است ویژگی دیگر این کتاب است. همچنین توجه به نخبه‌گرایی و استعداد دیده بان‌ها که می‌بایست برای هدایت درست آتش به ریاضیات تسلط کافی داشته باشند نیز از دیگر ویژگی‌های این کتاب بوده و وجود پیام ‌های ویژه و حساس در بخش خاطرات از دیگر نکات برجسته این کتاب است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه