English

احمدخاتمی:

در معرفی امام(ره) از برداشت‌های شخصی پرهیز کنیم

یک عضو مجلس خبرگان گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی بزرگی است که ترویج اندیشه‌های آن حضرت امری ضروری و لازم است.

در معرفی امام(ره) از برداشت‌های شخصی پرهیز کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله سیداحمد خاتمی ساعتی پیش با حضور در  غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) ضمن بازدید از آثار منتشره موسسه در موضوعات مختلف از جمله اخلاق، فقه، عرفان ، تاریخ شفاهی و تاریخ محلی در پاسخ به این سوال که موثرترین شیوه ترویج اندیشه و سیره حضرت امام خمینی(ره) برای جوانان در حال و آینده چیست؟ افزود: به عقیده من موثرترین شیوه ترویجِ سیره، اندیشه و منش حضرت امام خمینی(ره)آن است که حضرت امام  را آنگونه که هست برای جوانان معرفی کنیم و نه با سلیقه ها و برداشت های شخصی.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد:  بهترین معرف حضرت امام رحمت الله علیه، مقام معظم رهبری، امام خامنه ای است؛ چراکه ایشان، شخصیت امام را دقیق شناخته‌اند و واقع‌بینانه‌ترین تعریف را از حضرت امام خمینی(ره) ارائه کرد؛ لذا به عقیده من بر این اساس و با این محور می توان امام راحل عظیم الشان را برای جوانان در همه عرصه‌ها از جمله عرصه دین و دانش و فرهنگ به بهترین شیوه و روش معرفی کرد.

مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با بیش از 26 عنوان کتاب چاپ اول در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران(سال96) در موضوعات مختلف اخلاق،فقه، خاطرات،عرفان و... شرکت کرد.

علاقه‌مندان به دریافت آثار حضرت امام و موضوعات پیرامون آن می‌توانند با مراجعه به غرفه عمومی اصلی موسسه در سالن‌های سه قلوه، سالن A2 ناشران عمومی راهروی اول غرفه ١٢٣٧ و غرفه بین الملل بال شرقی سالنu ، غرفه کودک سالن b1 شماره 239   در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و یا به فروشگاه مرکزی مؤسسه واقع در انقلاب روبروی دانشگاه تهران پاساژ ظروفچی طبقه همکف پلاک 1296 مراجعه فرمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه