English

فلاحت‌پیشه در تذکری مطرح کرد

مردم را از مفاد موافقتنامه اعزام به حج مطلع کنید

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار انتشار مفاد موافقتنامه ایران و عربستان برای اعزام حجاج به سرزمین وحی شد.

مردم را از مفاد موافقتنامه اعزام به حج مطلع کنید

به گزارش خبرگزاری موج، حشمت‌الله فلاحت پیشه در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس به رئیس جمهور گفت: در حالی که قرار است مردم ایران را دوباره به سفر حج بفرستیم، لازم است مردم از مفاد آن اطلاع داشته باشند.

وی افزود: اگر این موافقتنامه محکم نیست و این احتمال وجود دارد که عربستانی ها در آن گذشته را جبران نکرده و درباره آینده نیز تضمین حقوقی به ما ندادند، پس مردم را به این سفر نفرستیم. طبیعتا اطلاع مردم از این موافقتنامه حق طبیعی آنها به شمار می آید.

نماینده اسلام آباد غرب همچنین در تذکر دیگری با تاکید بر لزوم راه اندازی پتروشیمی اسلام آباد غرب گفت: این کار بسیار خوب و اشتغال‌زایی است آن هم در شرایطی که حتی ترامپ لغو تحریم های ایران را امضاء کرده و این امکان وجود دارد که با عقد قرارداد با طرف های خارجی همچون چینی ها و باز کردن LC ساز کارهای اشتغال زا را فراهم کنند.

فلاحت پیشه همچنین با تاکید بر اجرایی شدن وعده رئیس جمهور بر افتتاح راه آهن کرمانشاه در تذکری به وزیر علوم خواستار رسیدگی به وضعیت کارشکنی ها و سهل انگاری ها در ادارات دانشکده فنی و مهندسی اسلام آباد غرب شد و آن را غیر قابل اجرا خواند.

وی در تذکر دیگری خواستار تسریع دولت در تدوین آیین نامه و قوانین بودجه سال جاری شد، و گفت: تعلل در این کار مناطقی را با مشکل مواجه کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه