English

نظام آموزشی نیاز به سرمایه‌گذاری پایدار دارد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نظام آموزشی کشور از خلل سرمایه‌گذاری پایدار رنج می‌برد، تصریح کرد: اگر کشوری از سرمایه‌گذاری در آموزش کوتاهی کند قطعا زیر بار انبوهی از مشکلات قرار خواهد گرفت.

نظام آموزشی نیاز به سرمایه‌گذاری پایدار دارد

به گزارش ایسنا، بیژن حیدری در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری که با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، آموزش را محور توسعه پایدار و ابزار توسعه را منابع انسانی دانست و اظهار کرد: منابع انسانی برای اینکه بتوانند در راستای رشد و شکوفایی قدم بردارند، به آموزش نیاز دارند.

وی با اشاره به اینکه نظام آموزشی کشور از خلل سرمایه‌گذاری پایدار رنج می‌برد، تصریح کرد: اگر کشوری از سرمایه‌گذاری در آموزش کوتاهی کند قطعا زیر بار انبوهی از مشکلات قرار خواهد گرفت.

حیدری با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته جهان مراکز آموزش عالی توسط بنیاد خیرین ساخته می‌شود، خاطرنشان کرد: در ایران با توجه به اهمیت علم و علم‌اندوزی از گذشته تاکنون، انتظار می‌رود مشارکت خیرین با شتاب بیشتری وارد عمل شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اضافه کرد: در سال گذشته 13 پروژه مشارکتی در قالب 70 کلاس درس و زیربنای 12 هزار منرمربع و اعتبار 14 میلیارد تومان به فضای آموزشی استان اضافه شد.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش دستگاهی است که همه افراد جامعه با این نهاد در ارتباط هستند، اظهار کرد: همه افراد باید در راستای تحقق اهداف، همکاری مناسب داشته باشند.

بهروز امیدی با اشاره به اینکه لازم است اولویت نخست تمام مسئولان، خانواده‌ها و مردم آموزش و پرورش باشد، تصریح کرد: در صورتی که این اتفاق محقق نشود توسعه‌ای در جامعه رخ نمی‌دهد و مشکلات موجود حل نخواهد شد.
وی افزود: در سال‌های 94 و 95 با توجه به رکود، در جذب مشارکت مردمی و مدرسه‌سازی رشد 30 تا 40 درصدی را شاهد بودیم که انتظار می‌رود بحث خیرین به یک فرهنگ شکوهمند تبدیل شود. علاوه بر کمک در راستای ساخت و ساز فضای آموزشی، کمک‌های مطلوبی در حیطه مدارس شبانه‌روزی از جمله تامین مواد غذایی، البسه و لوازم التحریر دانش آموزان انجام شده که همه کارها با کمک خیرین انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه