English

استاندار هرمزگان:

۱۲ فروردین روز تجلی اراده ملت ایران بود

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان 12 فروردین را روز تجلی اراده ملت ایران برای برپایی حکومت مبتنی بر مردم سالاری دینی دانست.

12 فروردین روز تجلی اراده ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر جاسم جادری با گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: 12 فروردین یادآور روزی حماسی در تاریخ این مرز و بوم است که ملت بزرگ ایران در این روز در سال 58 با رای آری به نظام جمهوری اسلامی حکومتی بر مبنای اصول دین مبین اسلام و بر پایه رای مردم را پایه گذاری کردند.

وی ادامه داد: یوم الله 12 فروردین از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم با رای حداکثری به جمهوری اسلامی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را محقق ساختند.

استاندار هرمزگان 12 فروردین را روز تجلی اراده ملت ایران برای برپایی حکومت مبتنی بر مردم سالاری دینی دانست و عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران نظامی برآمده از رای حداکثری ملت ایران است که در طول بیش از 38 سال گذشته این نظام مقدس برکات و دستاوردهای بسیاری را برای ایران اسلامی به همراه داشته است.

جادری تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی با اقتدار در منطقه و سراسر جهان محسوب می شود که در راستای دفاع از مظلومین و مستضعفین گام بر می دارد و برای آزادی خواهان عالم الهام بخش و الگوست.

وی گفت: ملت ایران در مسیری که سرآغاز آن در بهمن 57 و سپس در 12 فروردین 58 رقم خورد، همچنان استوار و مستحکم گام بر می دارد و در آینده شاهد شکوفایی بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه