English

سردار وحیدی در همایش بهره وری دفاعی:

رهبر انقلاب همواره بر ارتقای بهره وری در کشور تاکید دارند

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ما باید به بهره وری از دیدگاه اسلام نگاه کنیم. مقام معظم رهبری در سیاست های کلی و اسناد بالادستی درباره این مساله تاکید کرده اند.

رهبر انقلاب همواره بر ارتقای بهره وری در کشور تاکید دارند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سرتیپ پایدار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی صبح امروز (۱۶ اسفند) در همایش ملی بهره وری در بخش دفاع اظهار داشت: بهره وری موضوعی است که همه روزه با آن سر و کار داشته و عجین شده با زندگی ما در سطوح فردی، سازمانی، اجتماعی و ملی است.

وی گفت: بهره‌وری مبنایی نظری و اعتقادی و فرهنگی دارد و تنها یک بحث فنی نیست؛ رهبر انقلاب در 25 سند در راهبردهای مختلف، درباره بهره‌وری بیاناتی داشتند به طوری که 3 درصد از رشد کشور در برنامه‌های پنجم و ششم باید از طریق بهره‌وری باشد. از سال75 تا 93 محاسبه شده و دیدیم که 3 درصد رشد از طریق بهره‌وری بوده که این عملکرد خوبی نیست.

سردار وحیدی با بیان اینکه بهره‌وری یک مسئله جدی است و در واقع جوهر اصلی اقتصاد مقاومتی بهره وری است، تاکید کرد: هیچ‌کاری در حال حاضر در کشور، مهمتر از بهره‌وری نیست البته این بهره‌وری از در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد و دفاع است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی  با بیان اینکه امروز ما موازنه استراتژیک در منطقه داریم و هم می‌دانند اما قصد برهم زدن آنرا دارند، تاکید کرد: ایران به تنهای شعله مبارزه با رژیم صهیونیستی را روشن نگه داشته است و ما توانایی انهدام اهداف راهبردی دشمن را در صورت هرگونه تجاوزی داریم.

وی گفت: امروز بیشتر کشورهای منطقه به صورت پنهان و آشکار با اسرائیل در ارتباط هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه