English

لاریجانی در دیدار با رئیس کمیسیون روابط خارجی پاکستان:

تفرقه‌افکنی میان کشورهای منطقه به صلاح هیچ کشوری نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران و پاکستان دو کشور دوست و برادر هستند که سال‌های متمادی است روابط گسترده‌ای با یکدیگر دارند و همیشه تلاش داشته‌اند که در حل مسائل منطقه‌ای نقش موثر و مثبتی داشته باشند.

تفرقه‌افکنی میان کشورهای منطقه به صلاح هیچ کشوری نیست

 به گزارش خبرگزاری موج، علی لاریجانی امروز (چهارشنبه) در دیدار با اویس احمدخان لغاری، رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملی پاکستان اظهار کرد: شیطنت هایی در منطقه از سوی برخی کشورها دارد به وقوع می پیوندد که ما باید نسبت بدان هوشیار بوده و مقابل ایجاد بحران های جدید بایستیم.

در ادامه این دیدار رئیس کمیسیون سیاست خارجی پاکستان گفت: پارلمان پاکستان بر این نکته تاکید دارد که لازم است اتحاد میان ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس به وجود آید تا کشورهایی که قصد شیطنت دارند نتوانند باعث تفرقه افکنی در منطقه شوند.

وی افزود: ما در رابطه با یمن هم این تفاهم را داریم و اعتراض خود را نسبت به بحران موجود در این کشور اعلام داشته ایم.

احمدخان لغاری گفت: عادی سازی روابط با اسراییل که از سوی برخی کشورها دارد انجام می گیرد رویه درستی نیست و آنان باید با چشمی باز به این مسئله بنگرند.

وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری کنفرانس فلسطین اظهار کرد: ما دو درخواست از جمهوری اسلامی ایران داریم که یکی اسکان همکاری در کریدور اقتصادی چین و دیگری تشکیل یک هیات مشترک به منظور همکاری با یکدیگر در بندر چابهار و گوادر است.

رئیس کمیسیون سیاست خارجی پاکستان گفت: گوادر و چابهار می توانند دروازه های ایران و پاکستان و تمام منطقه به روی تجارت جهان باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه