English

نقدی:

ایل شوهان حماسه‌آفرین دوره دفاع مقدس بود

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با تاکید بر این‌که آمریکا از نظر سیاسی و اقتصادی آشفته و ترامپ دچار تناقض‌گویی شده است، گفت: اگر پشت سر ولایت راه خود را ادامه دهیم، پیروزی نزدیک است و همان‌طور که شاه و صدام را شکست دادیم، بر دشمنان دیگر هم پیروز خواهیم شد.

ایل شوهان حماسه‌آفرین دوره دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدرضا نقدی در یادواره شهدای عملیات والفجر 5 و شهدای ایل شوهان رشادت با بیان این‌که در تاریخ این ایل، مبارزه با رضاخان و رژیم ستمشاهی آشکار است، اظهار کرد: این ایل همواره پیشتاز و پرچمدار مبارزه با ستمگران و حماسه‌آفرین دوره دفاع مقدس بوده و در اغلب محورهای جنگ با رشادت دفاع کرده است.

او ادامه داد: عشایر این منطقه با سلاح ساده در مقابل دشمن ایستادند و حماسه‌های بزرگی را آفریدند و دشمن را از قطع محورهای مواصلاتی ناامید کردند و عملیات والفجر 5 را رقم زدند و شهیدان نام‌آوری مانند شهید «عدنان سابوته»، «ملکی» و «رستمی» و سایر شهیدان مانند نوجوان‌ترین شهید یعنی «علی جرایه» را تقدیم اسلام کردند و دشمن را جای خود نشاندند.

نقدی اظهار کرد: شوهان در مجموع 203 شهید عزیز را فدای انقلاب و اسلام کرد که نسبت به جمعیت این ایل در آن زمان، نسبت بالایی بود و فداکاری آن‌ها در آن زمان، پرچمی برای افتخار ماست و در ولایتمداری آن‌ها ریشه دارد و عشق به ولایت و اطاعت از آن در این ایل موج می‌زند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گفت: اگر رهبر انقلاب از ما اقتصاد مقاومتی می‌خواهد، مردم این خطه در این امر پیشقدم و اهل کار و تلاش‌اند و امروز بخش زیادی از مواد غذایی مردم کشور توسط عشایر استان ایلام تامین می‌شود و عشایر ما همواره در تولید پیش‌قدم هستند، همان‌گونه که با ساده‌ترین امکانات از خود دفاع کردند و امروز بهترین تولید را دارند و مردم دیگر هم باید از عشاید یاد بگیرند و با اخلاص ایستادگی و حرکت کنند.

او با اشاره به این‌که سیاستمداران هم باید از عشایر یاد بگیرند که می‌شود با امکانات ناچیز روی پای خود بایستند و دست خود را به سوی دشمن دراز نکنند و مقاومت و تولید کنند، گفت: پیام شهیدان هم همین است که با کمترین امکانات ایستادگی کنیم، چراکه در آن زمان با کمترین امکانات مقاومت کردیم و الان مقاومت ساده‌تر است، چون امکانات داریم. ملت ما در مقابل آمریکا قیام کرد و مستشاران آن کشور را از ایران بیرون کرد. همچنین لانه جاسوسی را فتح کردیم و در حال حاضر قدرتمندیم و می‌توانیم در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

نقدی با تاکید بر این‌که امروز اوضاع آمریکا آشفته است و ترامپ درمانده شده و آشفتگی و تظاهرات در این کشور گسترش یافته است، اظهار کرد: آمریکا با وجود ابرقدرت بودنش، امروز ذلیل است و اگر رییس‌جمهور آمریکا می‌خواهد به کشوری برود هیچ کسی از او استقبال نمی‌کند. برای مثال دو میلیون نفر در انگلستان امضا کردند تا ترامپ به این کشور نرود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: وضعیت آمریکا مانند دوره پهلوی در نیمه دوم سال 1357 است و اگر استقامت کنیم و پشت سر ولایت راه خود را ادامه دهیم، پیروزی نزدیک است و همان‌طور که شاه و صدام را شکست دادیم، بر دشمنان دیگر هم پیروز خواهیم شد.

نقدی اضافه کرد: عشایر استان ایلام و ایل شوهان با ایستادگی برای همه منطقه الگو هستند و به‌زودی همه ملت‌ها، بخصوص یمن از دست ستمگران آزاد خواهد شد و مقاومت و پیروزی‌ها زمینه فراهم شدن ظهور ولی‌عصر (عج) خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه