English

طالع بینی / طالع بینی روزانه

طالع بینی / طالع بینی ازدواج مرد متولد تیرماه

در مقاله زیر طالع بینی و خصوصیات اخلاقی مرد متولد تیرماه را می توانید مطالعه کنید.

طالع بینی / طالع بینی ازدواج مرد متولد تیرماه

یکی از شاخه‌های بزرگ و برجسته علم در زمان‌های قدیم، طالع بینی ،پیش‌بینی حوادث و رویدادهای طبیعی بر اساس شرایط قرار گرفتن ماه و خورشید بود که به آن علم نجوم گفته می‌شد. در ایران باستان و همچنین تمدن اسلامی، نیروهای آسمانی تأثیر خود را از طریق ماه و خورشید برجهان مادی اعمال می‌کردند. طالع بینی مربوط به پیش گویی سرنوشت می شود. این روزها افراد خیلی زیاد به طالع بینی اعتقاد دارند.

طالع بینی و خصوصیات مرد متولد تیر ماه

از خصوصیات بارز مرد متولد تیر خلاصه کردن حرف ها است او ابدا پر حرفی و وراجی نمی‌کند و در اولین ملاقات با شما رازهای دلش را با شما در میان نمی‌گذارد مرد متولد تیر اصرار محرمانه خود را با غریبه ها و حتی صمیمی ترین دوستانش هم مطرح نمی‌کند بنابر این برای شناخت او نیاز به زمان و صبر فراوان است اگر با کج خلقی او رو به رو شوید ممکن است تمایل خود را برای آشنایی بیشتر با او از دست بدهید، ولی بهتر است زود نا امید نشده و بیشتر تلاش کنید. مرد متولد تیر در اول ممکن است فردی بوالهوس و بی ثبات به نظر بیاید ولی آدم حساس و وفاداری است. اخم و ترش رویی او به یکباره ممکن است تبدیل به خوش رویی و خنده شود عیب جویی ها و رفتار ناهنجار او نیز به تدریج تبدیل به تمجید و محبت و لبخند و هیجان می‌شود!

مرد متولد تیر فردی با ملاحظه و مودب است و هیچگاه رفتار نامعقولی از او سر نمی‌زند در عین حال از خصوصیات مرد متولد تیر خیال پرور بودن ولی عاقل و اهل عمل بودن اوست، رگ خواب مردان متولد تیر درک کردن شخصیت دوگانه اوست، این دوگانگی در سرشت او مربوط به شخصیت وی نیست بلکه تاثیر ماه است که او را به این حالت دچار می‌کند در نهایت فطرت واقعی او تغییر نمی‌کند قلب او بسیار مهربان و لطیف است و از همین رو گاهی بسیار آسیب پذیر می‌شود. رفتارهای دوگانه او شما را گیج می‌کند و بر سر دوراهی قرار می‌گیرید که به او بی اعتنایی کنید و یا با محبت او را در آغوش بگیرید ولی دائما به خود اطمینان خاطر دهید که او متعلق به شما است و از خصوصیات ظاهری اوست که شخصیتی دوگانه دارد.

طالع بینی ازدواج مرد تیرماهی با متولدین سایر ماه‌های سال

طالع بینی ازدواج مرد تیرماهی و زن فروردینی

ازدواج این دو ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد که ایده آل گرا بودن مرد تیرماهی یکی از آن هاست که ممکن است امنیت ذهن زن فروردینی را به هم بزند و از همین رو پیشنهاد میشود که بسیار با دقت در این مورد انتخاب کنید.

طالع بینی ازدواج مرد تیرماهی با زن اردیبهشتی

این دو ماه بسیار با هم نقاط اشتراک دارند و از این رو می تواند ازدواج بسیار خوبی باشد و از آن جایی که تیر و اردیبهشت برای یکدیگر درست شده اند از این رو هردو حالت آن خوب است.

طالع بینی ازدواج مرد تیرماهی با زن خردادی

این ازدواج ممکن است مشکلاتی داشته باشد و از این لحاظ است که مرد تیرماهی بسیار با انرژی و فعال است و در طرف مقایل زن خردادی دوست دارد همه چیز بدون استرس و در آرامش تمام طی شود و از این لحاظ ممکن است با هم تطابق نداشته باشند.

طالع بینی ازدواج مرد تیرماهی با زن تیرماهی

زن تیر ماهی و مرد تیرماهی با هم اختلاف سلیقه ی زیادی دارند اما در کمال تعجب هردوی آن ها توان پذیرش این موضوع را به راحتی خواهند داشت. آن ها همیشه توان شنیدن ایده های نو و جدید را دارند و به راحتی از نظر خود تغییر موضع خواهند داد.

طالع بینی ازدواج مرد تیرماهی با زن مردادی

ازدواج زن مردادی و مرد تیرماهی خیلی خوب است و خصوصیات مشترک بسیار زیادی با هم دارند که می تواند برای پیشرفت های آینده آن ها کمک بسیار مفیدی باشد تا از زندگی مشترکشان نیز لذت ببرند.

طالع بینی ازدواج مرد تیرماهی با زن شهریوری

این ازدواج بسیار خوب است و علت آن هم تفاوت شخصیتی سازنده بین این دو است. یکی از آن ها بسیار در کسب درآمده خوب است و دیگری هم بسیار آینده نگر در جمع کردن مال و به همین دلیل می توانند آینده ای بسیار راحت از لحاظ مالی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج مرد تیرماهی با زن مهرماهی

هردوی این شخصیت ها بسیار انسان دوست هستند و از این نظر همیشه رفاه حال یکدیگر را مد نظر قرار می دهند. از طرفی بسیار توانمند هستند و مشکلات زندگی برای آن ها بسیار ساده و راحت به نظر می رسد.

طالع بینی ازدواج مرد تیرماهی با زن آبانی

زن آبانی بیشتر به دنبال خرج کردن است و تجملات برای او ارزشمند است اما مرد تیرماهی به دنبال ارامش خاطر از لحاظ مالی است و از این نظر با هم اختلاف دارند که در اینده ممکن است مشکل ساز شود.

طالع بینی ازدواج مرد تیرماهی با زن آذرماهی

ازدواج این دو ممکن است به مشکل بربخورد و علت اصلی ان هم میل شدید آذرماهی ها به سفر است. از طرفی مرد تیرماهی ترجیح می دهد که در خانه باشد و وقت و سرمایه خود را به شکل دیگری هزینه کند.

طالع بینی ازدواج مرد تیرماهی با زن دی‌ماهی

این دو بسیار با هم تفاهم خواهند داشت واز نظر شخصیتی بسیار به یکدیگر شبیه هستند. هردوی آن ها در شیوه ی زندگی کردن با یکدیگر تفاهم دارند و این موضوع می تواند آینده ای بسیار خوب برای آن ها بسازد.

طالع بینی ازدواج مرد تیرماهی با زن بهمن‌ماهی

این ازدواج برای هردو طرف می تواند سخت باشد اما قابل حل است و مشکلی برای آن ها اگر یکدندگی را کنار بگذارند به وجود نخواهد آمد. اما از آن جا بهمنی ها لجوج هستند این ازدواج ممکن است به تفاهم نرسد.

طالع بینی ازدواج مرد تیرماهی با زن اسفندی

این دو بسیار عاشق هم خواهند بود و ازدواجی بسیار خوب است. در بیشتر مسائل با هم تفاهم دارند و ممکن است در جزئیات با هم اختلاف داشته باشند که به راحتی برای آن ها حل خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر