English

طلوعی / طلوعی در زخم کاری / طلوعی در زخم کاری کیست؟

طلوعی در زخم کاری کیست؟ / بلاخره از طلوعی پرده برداری شد

در فصل اول زخم کاری ما بارها اسم طلوعی را شنیدیم. و حتما برامون سوال شده این طلوعی در زخم کاری کیه؟ در فصل دوم بلاخره طلوعی چهره خود را با بازیگری کامبیز دیرباز نشان داد. در ادامه با طلوعی در زخم کاری آشنا شوید.

طلوعی در زخم کاری کیست؟ / بلاخره از طلوعی پرده برداری شد

طلوعی در زخم کاری

در فصل اول زخم کاری ما بارها اسم طلوعی را شنیدیم. و حتما برامون سوال شده این طلوعی در زخم کاری کیه؟ در فصل دوم بلاخره طلوعی چهره خود را با بازیگری کامبیز دیرباز نشان داد. در ادامه با طلوعی در زخم کاری آشنا شوید.

طلوعی در زخم کاری کیست؟

درفصل اول سریال نام طلوعی بارها از زبان شخصیت‌های مختلف شنیده می‌شود؛ او همان بالادستی یا مهره درشتی است که خیلی چیزها به تأیید او می‌رسید. اما در قسمت ۱۱ فصل اول سریال «زخم کاری» منصوره با همکاری طلوعی، انبار مالک و شریکش را به آتش کشیدند. حالا مخاطبان در فصل دوم، طلوعی را برای اولین‌بار می‌بینند. کامبیز دیرباز در فصل دوم «زخم کاری» نقش طلوعی را بازی می‌کند.

کامبیز دیرباز در زخم کاری

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در دوازدهمین روز از شهریور ماه 1354 در تهران متولد شد. 

این هنرمند کشورمان اصالتا اهل تنکابن است و یک برادر به نام کسرا دارد.

کامبیز دیرباز دانش آموخته رشته بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است و حضور در دنیای هنر را از سال 76 آغاز کرد.

تحصیلات کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز پیش از علاقه مند شدن به بازیگری به الکترونیک علاقه داشت و دیپلمش را در این رشته گرفت اما بعدها به بازیگری علاقه مند شد و تحصیلاتش را در زمینه بازیگری گذراند.

ماجرای آشنایی و ازدواج کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز در سال 1387 با یکی از هم دانشکده ای های خود ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام نیاز است. اولین بار خبر ازدواج او را پژمان جمشیدی در فضای مجازی منتشر کرد و با واکنش زیاد هوادارانش روبرو شد.

کامبیز دیرباز از نحوه آشنایی با همسرش می گوید:

” همسرم را در رشته ادبیات نمایشی در همان دانشکده ای که درس می خواندم دیدم ، چندسالی است که همسرم ترجیح داده است به عنوان معلم فعالیت کند.

 همسر من یکی از مهم ترین منتقدان بنده است و همیشه در انتخاب نقش به من مشورت می دهد ؛ با اینکه معلمی رشته سختی است اما همسرم به علت عشقی که از کودکی به معلمی داشته در حال فعالیت در این زمینه است.

دختر کامبیز دیرباز

29 اردیبهشت ماه سال 93 بود که کامبیز دیرباز با انتشار عکسی خبر از تولد دخترش نیاز داد و از تولد دخترش به عنوان بهترین هدیه خداوند نام برد.

کامبیز دیرباز علاقه ویژه ای به داشتن فرزند دختر داشت و با تولد دخترش مهم ترین آرزوی زندگی اش برآورده شد و به گفته خودش اگر میدانست که فرزندش دختر است سالها پیش بچه دار میشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر