English

دریای خزر / کاسپین / خشک شدن دریای خزر / پیام روسیه به ایران / پیش بینی درباره خشک شدن دریای خزر

پیام روسیه به ایران درباره خشک شدن دریای خزر

تبخیر آب دریای خزر و پیش بینی ها درباره احتمال خشک شدن این بزرگترین دریاچه جهان موجب شد تا نگرانی های زیست محیطی افزایش پیدا کند.

پیام روسیه به ایران درباره خشک شدن دریای خزر

زندگی رنگی به نقل از همشهری آنلاین | دریای خزر در حال کوچک شدن است و با افزایش گرما سطح آب این دریاچه درحال پاین آمدن است.

مجتبی ذوالجودی معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست امروز ۳۰ مردادماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان اظهار کرد: در سازمان محیط زیست آمده‌ایم که راهکار تعیین کنیم و قصدمان همراهی با توسعه همه جانبه کشور است.

وی با بیان اینکه تلاش بر این است همراه با برنامه‌های دولت و سیاست‌های نظام پیش برویم، افزود: در موضوع توسعه مکران یکسری مسائل محیط زیستی وجود داشت که همراه شدیم و برای رفع مشکلات راهکار دادیم.

ذوالجودی بیان کرد: در سازمان محیط زیست تقریبا همراه هستیم و مطمئنم در استان کرمان نیز با حمایت مسئولان و تدبیر مدیر جدید، مسائل حوزه محیط زیست و تولید را بهتر از قبل دنبال کنیم.

معاون سازمان محیط زیست کشور با اشاره به سخنان اخیر رئیس این سازمان درباره دریای خزر گفت: روسیه پیام داده که آماده همکاری بیشتر با ایران در زمینه مسائل این حوزه هستیم.

وی ادامه داد: در کنار کارهای حوزه محیط زیست، در دیپلماسی نیز موفق بوده‌ایم و معتقدیم خیلی از مشکلات محیط زیست را می‌توانیم از طریق تعامل با دیگر کشورها و همکاری کشورهای همسایه حل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر