English

نازنین بیاتی / نازنین بیاتی بچه تر از دیروز

عکس جدید نازنین بیاتی جنجال به پا کرد / نازنین بیاتی هروز جذاب تر از دیروز

نازنین بیاتی بازیگر ایرانی و بچه بازی گری اش در فضای مجازی غوغا به پا کرد در ادامه خواهید دید.

عکس جدید نازنین بیاتی جنجال به پا کرد / نازنین بیاتی هروز جذاب تر از دیروز

نازنین بیاتی بازیگر توامند کشورمان است . نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران، است.نازنین بیاتی فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است.نازنین بیاتی علاوه بر بازیگری، مدتی طراح لباس و صداپیشه نیز بود و در عرصه موسیقی نیز وارد شده است.مادرنازنین بیاتی اهل قم و پدرش اهل تفرش است علاقه نازنین بیاتی 

علاقه اش به هنرپیشگی از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی بازیگری شروع شد.تا اینکه سال ۱۳۹۱ در ۲۳ سالگی از طریق دوستانش برای تست فیلم دربند به دفتر پرویز شهبازی (کارگردان) رفت و بدون تجربه قبلی پذیرفته شد و جلوی دوربین رفت.

صداپیشگی نازنین بیاتی 

بعد از حضور در سینما در همان سال ۹۱ بعنوان طراح دکور و طراحل لباس وارد مجموعه عروسکی شکرستان شد و صداپیشه شخصیت رویا و پیشگو را نیز انجام داد.

شباهت نازنین بیاتی به ترانه علیدوستی 

برای من جای خوشحالی است که بگویند شبیه خانم ترانه علیدوستی هستم ، ایشان به نظرم یکی از بهترین بازیگران سینمای حال حاضر ماست.

علاقه نازنین بیاتی به خسرو شکیبای

نازنین بیاتی علاقه زیادی به بازی خسرو شکیبایی دارد و زمانی که راهنمایی بوده یکبار استاد شکیبایی را سر صحنه فیلمبرداری دیده واز همان زمان آرزو بازی با ایشان را داشته است .نازنین بیاتی بازی با مرحوم شکیبایی را یکی از حسرت های زندگی اش می داند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر